ازسوی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع):

از اقدام اسلامی و انقلابی همسر پاسدار تربت‌جامی قدردانی شد

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) از اقدام اسلامی و انقلابی همسر پاسدار تربت‌جامی در پی امتناع ورزیدن از حضور دخترشان در آزمون مدرسه که به‌اجبار با پوشش مانتو بوده است قدردانی و سپاسگزاری کرد.
کد خبر: ۹۱۵۷۷۶۹
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
ازسوی مسئول دفتر 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) از اقدام اسلامی و انقلابی همسر پاسدار تربت‌جامی در پی امتناع ورزیدن از حضور دخترشان در آزمون مدرسه که به‌اجبار با پوشش مانتو بوده است قدردانی و سپاسگزاری کردند که متن لوح آن به شرح زیر است.

باسمه‌تعالی

من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق

خواهر گرامی: زهرا سادات حسینی

 همسر محترم برادر پاسدار غلامرضا رحیمی

حمد و سپاس قادر متعال را که به ما توفیق داد در عصر شکوه و شوکت مجدد اسلام ناب محمدی (ص) در پرتو انوار هدایت بخش قرآن و عترت لبیک گوی، ولی فقه زمان خویش گردیم و لیاقت حضور در سنگر‌های جهاد و تلاش برای مقابله با فتنه گران و نمایش قدرت بی‌انت‌های انقلاب اسلامی و ملت مؤمن و بصیر ایران را بیابیم.

بر خود لازم می‌دانم از اقدام اسلامی و انقلابی جنابعالی در خصوص امتناع از حضور دختر گرامی‌تان در آزمون مدرسه که به‌اجبار با پوشش مانتو بوده است، قدرانی و سپاسگزاری نمایم.

 استمرار توفیق و سربلندی شمارا تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و تبعیت از فرامین گهربار رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا... العظمی الامام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از ذات اقدس احدیت مسئلت می‌نمایم.

برهان باقری

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار