خبرهای داغ:
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 28 تیر ماه شهروندان 483 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 31 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۱۵۷۷۱۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲

وقوع 31 حادثه طی یک روز در همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 28 تیر ماه، 18 عملیات اطفای حریق و 13 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 28 تیر ماه شهروندان 483 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 31 مورد منجر به عملیات شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: 11 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 48 تماس اشتباه و متاسفانه 393 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ 18 مورد آتش‌سوزی شامل حریق مزرعه در جاده ملایر، دو مورد حریق باغ در حیدره و سرخ‌‎آباد، حریق درختان در جاده سد اکباتان، نشت گاز خودرو در دیزج و 13 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار ارم دو مورد، جاده تهران، دره مراد بیگ سه مورد، چراغ قرمز، میدان فرودگاه، خضر، 18 متری ذوالفقار، جانبازان، شهرک بهشتی و بلوار بدیع الزمان بوده است.

بیاناتی ابراز داشت: همچنین 13 مورد عملیات امداد و نجات شامل چهار مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در پشت اتکا، میرزاده عشقی، عارف و پردیس، دو مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در استادان و بلوار کاشانی، دو مورد نجات حیوانات در اندیشه و عمار، سه مورد مهار حیوانات در مجیدآباد، شورین و نایب احمد، مهار اجسام در حال سقوط در شکریه و رهاسازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیوآلات در محل ایستگاه مرکزی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 8 نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات