ویژه برنامه حمایت از دستفروشان شهر هشتگرد در سال رونق تولید در محل نمایشگاه دائمی حمایت از کالای ایرانی به همت حوزه بسیج ۶۱۱ مالک اشتر و همکاری شهرداری هشتگرد با حضور شهروندان گرامی شهر هشتگرد در غالب محله مهربانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۷۷۰۲
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ویژه برنامه حمایت از دستفروشان شهر هشتگرد در سال رونق تولید در محل نمایشگاه دائمی حمایت از کالای ایرانی به همت حوزه بسیج ۶۱۱ مالک اشتر و همکاری شهرداری هشتگرد با حضور شهروندان گرامی شهر هشتگرد در غالب محله مهربانی برگزار شد. 

اجرای مسابقات،اهدای جوایز نفیس،نورافشانی و هنرنمایی هنرمندان شهر هشتگرد از دیگر بخش های این برنامه بود.لازم به ذکر است نمایشگاه دائمی حمایت از کالای ایرانی با هدف ساماندهی دستفروشان شهر هشتگرد افتتاح گردید است.

امام جمعه مرکز شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به تفاوت شهر هشتگرد نسبت به دیگر شهرها به لحاظ پدیده دستفروشی اظهار داشت: امروز در شهرستان ساوجبلاغ به همت مسئولان، شاهد تکریم اقشار محروم به ویژه دستفروشان و افراد بی سرپرست هستیم.

حجت الاسلام روح اله مختاری با خطاب قرار دادن کسبه شهر هشتگرد گفت: مسئولان امروز از شما حمایت می‌کنند و باید از این سرمایه جدید به خوبی مراقبت کرده و پدیده دستفروشی در معابر کنارگذاشته شود.

 

 

خبرنگار بسیجی : امیرحسین کولیوند

ارسال نظرات
پر بیننده ها