خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیرازخبر داد:
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیرازگفت: این مراسم تحت عنوان جشنواره مالک اشتر ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز با هدف تقدیر بسیجیان در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت برای دومین سال پیاپی برگزار می‌گردد.
کد خبر: ۹۱۵۷۶۹۹
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فرس، سرهنگ پاسدار عباس بنایی فرمانده سپاه محمد رسو ل الله(ص)شیراز اظهار داشت: همایش تجلیل از بسیجیان نمونه شمال غرب شیراز وابسته به سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز با حضور مسئولان استانی و شهر شیراز برگزار می شود.

وی گفت: این مراسم  یک شنبه 30تیرماه از ساعت 17:30 در سالن اجتماعات امام حسین(ع) دانشکده هنر شهر صدار برگزار خواهد شد  و  35 نفر از بسیجیان برتر در سطح پایگاههای مقاومت،حوزه و ناحیه تجلیل به عمل خواهد آمد.

سرهنگ بنایی خاطر نشان کرد:  این مراسم تحت عنوان جشنواره مالک اشتر ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز  با هدف تقدیر از بسیجیان در پایگاه ها و حوزه های مقاومت برای دومین سال پیاپی برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه معیار و ملاک‌هایی انتخاب نفرات برتر در سطح حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج وجه تمایزی می باشد بین کسانی که زحمت می‌کشند و مأموریت‌های مختلف بسیج را به بهترین وجه انجام می‌دهند و کار و تلاش فی سبیل الله دارند، گفت: مهمترین شاخص‌ها در موفقیت فرماندهان و مدیران رویکرد دینی، اعتقادی و آمادگی دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی در افق سازمان ترسیم شده است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز گفت : اشراف فرماندهی که از تدابیر برجسته و حکیمانه فرمانده معظم کل قوا برای کل نیروهای مسلح می باشد در سپاه نیز  بر اساس بررسی‌ها، ارزیابی‌ها درقالب جشنواره مالک اشتر رده‌ های موفق مشخص و مورد تشویق قرار می گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها