خبرهای داغ:
سردار غیاثی گفت: خادمان حسینی علاوه بر خدمت رسانی به زائران توجه ویژه خود را به برگزاری برنامه‌های فرهنگی، دینی و تبلیغی در حاشیه برگزاری رویداد بزرگ اربعین معطوف کنند.
کد خبر: ۹۱۵۷۶۹۷
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار سید هاشم غیاثی در دیدار با مسئولان کمیته های مردمی موکب احمد بن موسی (علیه السلام) استان فارس با بیان اینکه پیاده روی اربعین یکی از نمادهای عشق و دلدادگی محبان اهل بیت (علیهم السلام) به آرمان های عاشورایی است، گفت: این حرکت بزرگ فرهنگی یکی از تاثیرگذارترین حرکت های اجتماعی و مردمی در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت (علیه السلام) و معرفی فرهنگ حسینی به ملت هاست.

وی با تاکید بر اینکه حرکت اجتماعی اربعین بهترین بستر برای کار فرهنگیِ تاثیرگذار است، گفت: دست اندرکاران موکب ها، نیروهای جهادی و خادمان حسینی علاوه بر خدمت رسانی به زائران توجه ویژه خود را به برگزاری   برنامه های فرهنگی، دینی و تبلیغی در حاشیه برگزاری این رویداد بزرگ معطوف کنند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه برپایی موکب احمد بن موسی (علیه السلام) در راستای خدمت رسانی به زائران یکی از افتخارات استان فارس است، گفت: این موکب خدمات رفاهی مناسب را به زائران اربعین حسینی ارائه کرده و علاوه بر خدمات رفاهی مجموعه از برنامه های متنوع و خلاقانه فرهنگی و دینی برای زائرانی که در موکب احمد بن موسی (علیه السلام) استان فارس اسکان داشته باشند برگزار خواهد شد.

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه فرهنگ عاشورایی و حسینی مایۀ اقتدار و سربلندی انقلاب اسلامی است، گفت: اِقبال و حضور مخاطبان و جوانان مسلمان از سراسر جهان اسلام در پیاده روی اربعین حسینی یک گام بزرگ در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) و ایجاد وحدت و محبت در بین امت های اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها