خبرهای داغ:
حجت الاسلام علی ملکی امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت : شورای نگهبان امین نظام جمهوری اسلامی وحافظ آرای مردم درعرصه انتخابات است که افراد ناسالم را از افراد سالم پالایش می کند.
کد خبر: ۹۱۵۷۶۸۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از قصرشیرین :  حجت الاسلام علی ملکی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با تبریک سالروز تأسیس شورای نگهبان به ولی امر مسلمانان و خدمتگزاران در نهاد شورای نگهبان، افزود: اعضای شورای نگهبان با تلاش بی وقفه همچون سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده و خدمات بسیاری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه کرده است.

وی اظهار داشت: نظارت شرعی و قانونی بر قوانین و مقررات، تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات و همه پرسی‌ها از وظیفه‌های اصلی نهاد مقدس شورای نگهبان است که در عرصه انتخابات نیز کار پالایش مردم را بر عهده دارند.

خطیب جمعه قصرشیرین گفت: انتخابات در نظام مقدس بیانگر دموکراسی و مردم سالاری دینی است که افرادی با تخصص بالا وارد این عرصه شوند زیرا تعهد و تخصص ۲ بال اصلی نمایندگی است و باید افراد سالم وارد عرصه نمایندگی شوند.

حجت الاسلام ملکی ادامه داد: شورای نگهبان یادگار ارزشمند امام راحل است و این نهاد از ارکان مهم جمهوری اسلامی بوده که خدمات ارزشمند و قابل توجهی در طول ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی ارائه داده است.

وی گفت: رمز موفقیت شورای نگهبان در اتصال به ولایت فقیه است و احکام و دستورات آن بوسیله ولی امر مسلمانان جهان امضا می‌شود.

حجت الاسلام ملکی، از آیت الله جنتی به عنوان رئیس شورای نگهبان به عنوان شخصیتی تأثیرگذار که وجودشان برای نظام مفید است، یاد کرد و از زحمات ایشان و همچنین رئیس شورای نگهبان استان کرمانشاه و همچنین اعضای این شورا در شهرستان قصرشیرین که همواره تلاش شبانه روزی داشته‌اند، قدردانی کرد.

 

ارسال نظرات