خبرهای داغ:

نیازمندان واقعی در کرمانشاه ثبت سامانه حمایتی سایه می شوند

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه گفت: راه اندازی سامانه سایه به عنوان اقدامی ارزشمن می تواند در ثبت نیاز واقعی نیازمندان بسیار راه گشا باشد.
کد خبر: ۹۱۵۷۶۷۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری  بسیج  از کرمانشاه، فاطمه رضوان‌مدنی ظهر امروز در جلسه توجیهی اجرای طرح سامانه سایه که در سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان برگزار شد، اظهار داشت: جامعه هدف بهزیستی استان را معلولان، زنان سرپرست خانوار، کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست، افراد دارای اعتیاد، سالمندان، نیازمندان و... تشکیل می‌دهند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه این گروه را حدود ۱۵۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: این در حالی است که ما 7 هزار نفر نیز پشت نوبتی دریافت خدمات داریم.

وی تاکید کرد: دولت به تنهایی نمی‌تواند نیاز نیازمندان را برطرف کند و می‌طلبد که مردم، خیران و بخش خصوصی برای یاری نهادهای حمایتی پای کار بیایند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تاکید کرد: راه اندازی سامانه سایه به عنوان اقدامی ارزشمند می تواند در ثبت نیاز واقعی نیازمندان بسیار راه‌گشا باشد.

یکی از اعضای مجمع ترنم صبح سپید در ادامه این جلسه، اظهار داشت: راه‌اندازی سامانه سایه با هدف شناسایی واقعی نیازمندان و ثبت نیاز آن‌ها طراحی شده که تمامی مردم و خیران از هر کجای کشور بتوانند مشکل نیازمندی را حل کنند.

حامد حمایت‌کار افزود: ایجاد سایه سامانه‌ای برای رساندن توان توانمندان به نیاز نیازمندان است به نحوی که توانمندان با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسلانی سایه می‌توانند نیازهای احصا شده نیازمندان را مشاهده و یا براساس نیاز موجود و یا توانمندی خودشان، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در این سامانه اعلام کنند.

وی گفت: سامانه سایه نه تنها مورد استفاده خیران و عموم مردم است، بلکه امکان و فضایی را در اختیار مراکز خیریه نیز قرار می‌دهد، کالا، خدمات آموزشی، خدمات درمانی، مالی، امکانات و شغل و استخدام از سطوح ارائه خدمات از سوی سامانه سایه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار