خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن گفت: دو روز بعد از فرامین امام خامنه ای، سبزقامتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشتی حامل یک میلیون لیتر سوخت را توقیف کردند که جای قدردانی دارد.
کد خبر: ۹۱۵۷۶۶۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت‎الاسلام محمد صالح منصوری ظهر امروز در خطبه‎های عبادی‎سیاسی نماز جمعه بندرترکمن اظهار کرد: معظم‎له در دیدار با ائمه جمهور سراسر کشور فرامینی داشتند که امیدواریم ائمه جمعه و مسؤولان آن را نصب‎العین خود قرار دهند.

وی ادامه داد: ما به تعهدات خود در برجام عمل کردیم اما به گفته وزیر امور خارجه کشورمان، اروپا به 11 تعهد خود عمل نکرده است و ما بالاتر از آن چیزی که تعهد داده بودیم عمل کردیم و حال که ما به آغاز کاهش تعهدات خود اقدام کردیم اروپایی‎ها اعتراض می‎کنند که نشانه پررویی آنها است.

امام جمعه بندرترکمن افزود: انگلیس خبیث با دزدی از کشتی ما، جنایت می‎کند و سپس به آن شکل قانونی می‎دهد که مقام مظعم رهبری فرمودند جمهوری اسلامی ایران و عناصر مؤمن نظام خباثت‎های انگلیس را بی‎جواب نمی‎گذارند که خوشبختانه دو روز پس از فرمان معظم‎له، یک نفتکش انگلیسی توسط سپاه در تنگه هرمز متوقف شد.

منصوری تصریح کرد: فرامین رهبر معظم انقلاب که فرمودند جمهوری اسلامی ایران و عناصر مؤمن نظام خباثت‎های انگلیس را بی‎جواب نمی‎گذارد حاوی چهار پیام است که منتظر پاسخ وزارت خارجه نمانیم، هر کجا که دیپلمات‎ها کم‎کاری کردند سرهنگ‎ها وارد عمل شوند و سوم رهبر معظم انقلاب از «عناصر مؤمن» یاد کردند نشان می‎دهد از انقلابیون انتظار دارند و چهارم اقدام انگلیس خبیث حتماً باید تلافی شود که خوشبختانه تلافی شد.

وی با اشاره به توصیه‎های مقام معظم رهبری به ائمه جمعه گفت: از رفتن سمت اصحاب ثروت و قدرت اجتناب کنید؛ سر سفره‌ی اصحاب ثروت و قدرت تا می‌توانیم حاضر نشویم.

امام جمعه بندرترکمن اضافه کرد: معظم‎له همچنین فرمودند یکی دیگر از موارد مهم سلوک عملی که ائمه‌ جمعه باید مراقبت کنند، مراقبت از نزدیکان و فرزندان است که اینها دچار اشکالی نشوند. آن کسی که سراغ ائمه جمعه می‌آید و جواب رد می‎شنود، ممکن است سراغ فرزند آنها بیاید و از آن طریق نفوذ کند.

منصوری به دیدار رئیس قوه قضائیه با ائمه جمعه اشاره کرد و افزود: ایشان در این دیدار تأکید کردند که به دستمال کثیف نمی‎توان شیشه را پاک کرد و اصلاح در وهله نخست باید از قوه قضاییه آغاز شود و گواه این سخن ایشان برکناری یکی از معاونان قوه قضاییه است که این فرد دستگیر شده و جرم‎های بزرگ این فرد در حال رسیدگی است.

وی ابراز کرد: آیت‎الله رئیسی همچنین تأکید کردند که جایگاه دستگاه قضا باید امیدآفرین، جهادی و انقلابی باشد، زمان رسیدگی‎ها کوتاه باشد، حمایت از آمرین معروف و ناهی از منکر وظیفه دستگاه قضا است، گزارشگران فساد باید مورد تقدیر قرار بگیرند و با کسانی که با قوانین و احساسات  و اعتقادات مردم بازی می‎کنند برخورد جدی شود.

امام جمعه بندرترکمن به برخورد رئیس قوه قضاییه با مفسدان بزرگ اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: دستگیری یکی از بزرگترین وام گیرنده در کشور که بیشترین استفاده را هم از ارز دولتی داشته از جمله این اقدامات دستگاه قضایی است این فرد در حالی که تا پایه پنجم ابتدایی تحصیل کرده در یک روز 14 هزار و نیم میلیارد تومان در نظام بانکی پول جابه‎جا کرده است.

منصوری با بیان اینکه 80 نفر از بزرگان فساد اقتصادی دستگیر شدند، ابراز کرد: دستگیری و محاکمه چهار گردن کلفت اقتصادی از دیگر اقدامات دستگاه قضا بوده است.

وی در ادامه به توقیف کشتی نفتکش انگلیسی اشاره و بیان کرد: دو روز بعد از فرامین مقام معظم رهبری سبزقامتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشتی حامل یک میلیون لیتر سوخت با پرچم انگلیس را توقیف کردند که جای قدردانی دارد و نشانه موفقیت‎های ما است، انگلیس و آمریکا ابتدا اعلام کردند که این نفتکش برای امارات است که امارات آن را تکذیب کرد.

امام جمعه بندرترکمن در پایان با قدردانی از اقدام اداره کل اطلاعات استان گلستان در کشف سلاح غیرمجاز تصریح کرد: در این اقدام هوشمندانه تعدادی بسیاری از سلاح جنگی در استان کشف شده که می‎توانست امنیت استان را به خطر بیندازد که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها