خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهر همدان از مسئولان خواست درباره مشکلاتی که به تحریم ارتباطی ندارد چاره اندیشی کنند تا مردم را در این صحنه نگه دارند و تا زمانی که مردم در این صحنه هستند از هیچ قدرت تهدید و تحریمی نهراسند.
کد خبر: ۹۱۵۷۶۴۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵

مسئولان درباره مشکلاتی که به تحریم ارتباطی ندارد چاره اندیشی کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی در آئین نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان با بیان اینکه اروپایی‌ها و آمریکا به هیچ یک از ۱۱ تعهد خود عمل نکردند، بیان کرد: این برای مسئولان تجربه شده که دولت‌های غربی به آنچه ایران عنوان کرده عمل نمی‌کنند.

وی افزود: طرف‌های مذاکره در برجام حتی یک دهم از خواسته‌های ایران را هم نمی‌پذیرند بنابراین به گفته امام علی(ع) باید قبل از اینکه دشمن برای شما تصمیم بگیرد شما برای آنها تصمیم بگیرید.

امام جمعه موقت همدان افزود: گام اول و دوم دولت در زمینه برجام خوب است ولی انتظار می‌رود این گام‌ها را با شتاب بردارید و اگر آمریکا و اروپا به برجام برگشتند به تعهدات عمل کنند.

موسوی اضافه کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن اما این ملت غیور و شریف در برابر تمامی سختی‌ها و تحریم‌ها صبوری کردند و هم اینک زندگی برای بسیاری از مردم بسیار سخت و دشوار است.

وی از مسئولان خواست درباره مشکلاتی که به تحریم ارتباطی ندارد چاره اندیشی کنند تا مردم را در این صحنه نگه دارند و تا زمانی که مردم در این صحنه هستند از هیچ قدرت تهدید و تحریمی نهراسند.

امام جمعه موقت همدان بیان کرد: وضعیت معیشتی مردم نامناسب و خطرناک است و گرانی خانه، اجاره خانه و فراهم نبودن زمینه ازدواج به علت گرانی پذیرفتنی نیست.

موسوی ادامه داد: زمزمه‌هایی مبنی بر ارتباط داشتن کاهش قیمت دلار با نزدیک بودن موسم انتخابات به گوش می‌رسد که این را القا می‌کند که گرانی دلار دست خودمان است.

وی اظهار داشت: با وجود فعالیت‌های صورت گرفته برای بهبود معیشت مردم اما نگرانی مردم و گرانی‌های افسار گریخته این خدمات را زیر سوال می‌برد.

امام جمعه موقت همدان افزود: ماه ذیقعده موسم حج و مشرف شدن زنان و مردان با ایمان به سرزمین الهی است تمام عبادات از جمله حج اسرار و راز و رمزهای بسیار دارد که پی بردن به آن دشوار است.

موسوی ترک عمدی حج برای افرادی که زمینه حضور در سرزمین وحی را دارند گناهی بزرگ دانست و گفت: پیامبر (ص) فرمودند: «اگر کسی عمداً به حج نرود خداوند او را در قیامت یهودی و نصرانی خطاب می‌کند».

وی با بیان اینکه تقوا ۶ قسمت است خواستار بهره گیری از توان جوانی و فرصت عمر زندگی برای تأمین توشه‌ای برای آخرت شد و ادامه داد: تقوای الهی انسان را عزیز و قوی کرده و روح آن را زلال و حتی مشکلات اقتصادی فرد را رفع می‌کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات