امام جمعه آستارا گفت: امروز بخش اعظمی از درآمد خانواده‌ها صرف اجاره خانه می‌شود و سبد غذایی آن‌ها به دلیل افزایش بی‌رویه اجاره‌خانه کاهش پیدا‌کرده و این نهایت بی‌انصافی است.
کد خبر: ۹۱۵۷۶۴۲
|
۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان مرزی بندر آستارا نظارت خداوند بر اعمال و رفتار انسان را همیشگی دانست و اظهار داشت: گناه، انسان را از مقام عالی رتبه خودش تنزل داده و انسان گناه کار خودش با اعمال بد باعث بدبختی و عقوبت آن گناه می‌شود.

امام جمعه آستارا در آستانه چهلمین سال‌گرد اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با ائمه‌جمعه کشور گفت: نماز جمعه با افزایش معنویت در جامعه و ایجاد فضای معنوی در کشور به عنوان یک قدرت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی را ایفا میکند.

حافظ‌نیا نهاد نماز جمعه را نقطه عطف و ایجاد کننده همدلی در جامعه دانست و تصریج کرد: ائمه‌جمعه باید با تقویت تقوا به گسترش آن در فضای مجازی پرداخته و جلوی انتشار اخبار جعلی و دروغ را بگیرند؛ چه بسا که امروز فضای مجازی دچار شایعه و اخبار کذب شده است.

وی با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت مسکن و اجاره‌خانه در شهر‌های بزرگ تصریح کرد: امروز بخش اعظمی از درآمد خانواده‌ها صرف اجاره خانه می‌شود و سبد غذایی آن‌ها به دلیل افزایش بی‌رویه اجاره‌خانه کاهش پیدا‌کرده و این نهایت بی‌انصافی است.

امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به دزدیده شدن نفتکش ایران توسط اروپایی‌ها پاسخ قاطع می‌دهد گفت: انتظار اروپایی‌ها به پایبندی ایران در صورتی که خودشان به تعهدات ۱۱ گانه برجام عمل نکرده اند نشان دهنده این است که آن‌ها بدون اجازه آمریکا آبی را نیز نمینوشند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات