خبرهای داغ:
حضوری برای حمایت از عفاف و حجاب

دختران انقلاب در اصفهان حماسه آفریدند

برای ادامه راه شهیدان و ایستادگی پای انقلاب بار دیگر دختران انقلاب در اصفهان حماسه آفریدند تا این همبستگی را به براندازان و بدخواهان نظام نشان دهند.
کد خبر: ۹۱۵۷۵۶۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم حمایت از عفاف و حجاب با حضور پرشور بانوان محجه اصفهانی در حسینیه رضوی اصفهان برگزار شد.

این مراسم میهمانان ویژه‌ای داشت که در جمع چند هزار نفری دختران انقلاب نکات مهمی را بیان کردند.

پدر شهید احمدی روشن این روز را میلادی می‌دانست که دختران انقلابی به‌منزله یک داس تصور می‌شوند و در گلزار انقلاب اسلامی علف‌های هرز را درو می‌کنند.

مادر شهید محمدحسین حدادیان نیز یک اتفاق مهم و مغفول را متذکر شد و گفت: از پخش سریال پرمخاطب «گاندو» رسماً تشکر و سپاسگزاری می‌کنم و به‌ویژه از محمدهای وطنم و امیدوارم عمارگونه عمل کنند و فتح بابی برای چنین سریال‌ها باشد.

خواهر شهید ابراهیم هادی نیز با اشاره به اینکه فرسنگ‌ها فاصله را طی کرده تا در این حماسه دختران انقلاب حضور داشته باشد، گفت: باید نشان دهیم پا به‌پای انقلاب ایستاده‌ایم و تا آخر راه با شهیدان هستیم و این انقلاب را به دنیا صادر خواهیم کرد و با یا حسین(ع) و یا زینب(س) به سرانجام می‌رسانیم.

مادر شهید معروف به لاکچری شهید مجید قربان خانی در ادامه مراسم گفت: مجید تک پسر بود و تیپ امروزی می‌زد ولی خدا را شاکرم بچه من انقلابی بود. آزادی که در کشور وجود دارد نه به‌خاطر مجید بلکه به خاطر مجیدهاست. تک پسرم را در راه آزادی این مملکت و امنیت آن دادم.

زهره هادی از خانواده شهید هادی در اجتماع دختران انقلاب اظهار کرد: با این جوانان انقلاب را به جهان صادر می‌کنیم و به همگان ثابت می‌کنیم که این جوانان هیچگاه از پا نمی‌نشینند و با توسل به اهل بیت به مقصد می‌رسند.

مریم ترکاشوند، مادر شهید مجید قربانخانی عنوان کرد: آزادی امروز کشور مدیون ایثارگری مجیدهاست، امروز پسران کشور ما اجازه نمی‌دهند کسی به ناموس ایرانی نگاه کج داشته باشد.

امیر وصالی با اشاره به این جمله از شهید مدرس که دیانت ما عین سیاست ما و سیاست ما عین دیانت ماست، تصریح کرد: من و برادرم در دوران رژیم پهلوی برای دفاع از حجاب به زندان رفتیم و مراتب اعتراض خودمان را به گوش شاه رساندیم و برای آن شکنجه شدیم.

برادر شهید اصغر وصالی ادامه داد: کشف حجاب از زمان رضا شاه و کشتار در مسجد گوهرشاد آغاز شد و پس از آن شیخ بهلول به دلیل مخالفت با فرمان شاه به افغانستان تبعید شد، در هر خانواده باید فردی شروع کند تا بتوان در اصفهان تغییر ایجاد کرد.

همسر شهید مسلم خیزاب با اشاره به نقش زنان در ساختن جامعه اظهار کرد: آمده‌ایم تا لبیک محکمی به حجاب بگوییم، ما می‌توانیم از شهدای وطن و حرم جلوتر برویم، آن شهدا از شهدای هشت سال دفاع مقدس الگو گرفتند و ما امروز شهدای مدافع وطن و حرم را نیز داریم، شهید مسلم خیزاب، شهید محمدرضا تورجی‌زاده را رفیق خاص خودش قرار داده بود و ما نیز باید با الگوگیری از شهدا راه سعادت را طی کنیم.

در حاشیه این مراسم و همبستگی و همدلی برای عفت و حجاب، شعارنوشته‌هایی برای حمایت از شیخ زکزاکی به چشم می‌خورد. در این شعارها تاکید شد که رسیدگی و پیگیری وضعیت شیخ زکزاکی را از دستگاه‌های دیپلماسی خواستاریم و ما زکزاکی را فراموش نکرده‌ایم و یا جمهوری اسلامی از مبارزه حق‌طلبانه مستضعفین در برابر مستکبرین در هر نقطه از جهان حمایت می‌کنند.

ارسال نظرات