مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه هرمزگان، مرزنشین و خط اول جبهه با وجود خط بزرگ ساحلی است، گفت: ساقط کردن پهپاد ۲۲۰ میلیارد دلاری آمریکا که به گفته خودشان مانند جاروبرقی تمام اطلاعات را جمع و اثری از خود باقی نمی گذارد، همه محاسبات امریکا و بدخواهان نظام را بهم زد.
کد خبر: ۹۱۵۷۵۴۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان آیت الله گلپایگانی، مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه سالانه ۲۸ میلیون نفر از ایران و سایر کشورها به زیارت امام رضا(ع) می آیند، گفت: وجود بارگاه امام رئوف در ایران اسلامی منبع خیر و برکات فراوانی است و تنها مختص شیعیان نیست بلکه در احادیث و روایات اهل سنت از وصف امام رضا(ع) آمده است.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه یکی از برکات انقلاب، زنده کردن ارزش های فراموش شده است، تصریح کرد: قبل از انقلاب خبری از نماز جمعه نبود و اکثر مردم نمی دانستند که جگونه باید این نماز را به جا آوردند.

گلپایگانی افزود: در حال حاضر ۹۰۰ نماز جمعه هر هفته در سراسر کشور برگزار می شود و معارف اسلامی در آن گفته می شود و اولین جمله دعوت به تقواست.

وی با بیان اینکه رضا خان برای ایجاد مشکل برای مسلمانان و اسلام هر کاری را می توانست انجام داد، عنوان کرد: امام خمینی(ره) حق حیات بر گردن ما دارد و عزت از دست رفته را به کشور ما بازگرداندند و ملت را از خواب بیدار کردند و در دنیا هیچ کشوری مانند ایران برای بندگی خدا وجود ندارد.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: در حالی که شرق و غرب بر علیه کشور ما بود امام (ره) یک تنه با پشتیبانی ملت در مقابل آنها ایستاد و در حال حاضر نیروهای مسلح در اوج قرار دارند.

گلپایگانی با اشاره به اینکه هرمزگان، مرزنشین و خط اول جبهه با وجود خط بزرگ ساحلی است، بیان کرد: ساقط کردن پهپاد ۲۲۰ میلیارد دلاری آمریکا که به گفته خودشان مانند جاروبرقی تمام اطلاعات را جمع و اثری از خود باقی نمی گذارد، همه محاسبات امریکا و بدخواهان نظام را بهم زد.

وی تصریح کرد: ما در کشورهای همسایه طرفداران زیادی داریم به طوری که سید حسن نصرالله فرموده اند اگر تعرضی به ایران اسلامی شود منطقه به آتش کشیده می شود.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: امام خامنه ای(مدظله العالی) فرمودند: ائمه جمعه خطبه های نماز جمعه را کوتاه کنند و مجموع دو خطبه در حد نیم ساعت باشد.

ارسال نظرات