مدیر درمان تامین اجتماعیاین استان گفت: طی سه سال اخیر ۴ میلیارد تومان بازسازی در این بیمارستان انجام شده و همچنین بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی خریداری و اضافه شده است.
کد خبر: ۹۱۵۷۵۲۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
اکبری افزود: قوی‌ترین و بهترین تجهیزات تشخیصی، درمانی و اتاق عمل را برای این بیمارستان تامین کرده ایم.
وی گفت: تنها مرکز انجام دهنده پی سی ان ال، اعمال جراحی تعویض مفصل و جراحی آی سی ال (ستون فقرات) در استان هستیم که در واقع فراتر از یک بیمارستان منطقه‌ای عمل می‌کنیم.
اکبری افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته بخش‌های ویژه از جمله سی سی یو،‌ای سی یو و ان آی سی یو نوزادان نیز در این بیمارستان ایجاد و راه اندازی شده است، همچنین سی تی اسکن بیمارستان شهدای گمنام یاسوج با تلاش‌های صورت گرفته روز سه شنبه ۲۵ تیر ماه با اعتبار ۳ میلیارد تومان راه اندازی شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۵۰۰ میلیون تومان هزینه بخش پاتولوژی این بیمارستان کرده ایم و فعال‌ترین بخش پاتولوژی استان را داریم، گفت: طرح توسعه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج در شورای عالی فنی و عمرانی سازمان تامین اجتماعی مصوب شده است.
وی ادامه داد: طرح توسعه این بیمارستان در هفت هزار و ۵۰۰ متر زمین اجرا خواهد شد که نقشه فاز اول آن آماده و در دستور کار هیئت مدیره برای تصویب بودجه است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توسعه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج ظرفیت این بیمارستان از ۶۴ تخت به ۹۸ تخت خواهد رسید.
اکبری افزود: ظرفیت اشغال تخت در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج ۸۸ درصد است در حالی که حد نرمال اشغال تخت ۷۰ درصد است.
وی با اشاره به فعالیت‌های زیست محیطی در این بیمارستان از جمله دفع بهداشتی فاضلاب، زباله و سیستم تصفیه فاضلاب بیان کرد: روزانه ۳۰ متر مکعب فاضلاب بیمارستانی وارد شبکه فاضلاب شهری می‌شود که با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان سیستم تصفیه خانه فاضلاب بیمارستان راه اندازی و هم اکنون ۲۵ متر مکعب از این فاضلاب را برای آبیاری فضای سبز استفاده می‌کنیم.
ارسال نظرات