فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص):
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: نبود منابع مالی به مانعی برای اجرای پروژه‌ها در لرستان تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۱۵۷۵۰۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سعید محمد امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در صورت تامین منابع مالی، پروژه‌های لرستان از ظرفیت خوبی برای اجرا برخوردار هستند.

وی از تامین منابع مالی به عنوان گره‌گشای پروژه‌ها در لرستان یاد و عنوان کرد: در صورت تحقق این مهم شاهد جهش خوبی در استان خواهیم بود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به قول مساعد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در خصوص تامین اعتبار پروژه‌ها بیان کرد: قرارگاه نیز به یاری دولت آمده و از همه ظرفیت‌های خود در جهت تکمیل پروژه‌های در حال اجرا استفاده می‌کند.

محمد خاطرنشان کرد: اگر چه بخش قابل توجهی از کارکردهای قرارگاه خاتم‌الانبیاء مربوط به مطالباتی است که پرداخت نشده‌اند، اما با این وجود می‌کوشیم پروژه‌ها را فعال نگه داریم.

وی تاکید کرد: با توجه به کمبود یا نبود نقدینگی در اجرای پروژه‌ها با استفاده از شیوه‌های دیگری مانند تهاتر املاک و دارایی‌ها و دیگر روش‌های موجود برای تامین منابع مالی، آماده ایفای نقش در جهت اجرای طرح‌های فعال و تکمیل آن‌ها هستیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) تصریح کرد: از سویی ظرفیت‌های خوبی مانند اوراق تسویه برای بدهی‌های بانکی و دولتی در بودجه ۹۸ وجود دارد که می‌تواند بخشی از مشکلات را حل کند.

محمد افزود: با همه آنچه که گفته شد، در صورت تحقق وعده‌های داده شده و استمرار پیگیری‌ها برای اجرای آن‌ها، در سال جاری اقدامات چشمگیری در استان لرستان انجام می‌شود.

وی در خصوص روند اجرای پروژه‌های قرارگاه خاتم‌الانبیاء در لرستان گفت: مقرر شده بخشی از اعتبارات مورد نیاز پروژه راه‌آهن در قالب اوراق تخصیص یابد که در صورت تحقق این مهم پروژه در تابستان فعال می‌شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به اینکه پروژه‌های حوزه آب در لرستان غالبأ گرفتار موضوع تخصیص هستند، بیان کرد: از این رو انتظار می‌رود وزارت نیرو تخصیص پروژه‌های بسیار مهمی مانند تنگ معشوره، سد تاج امیر و آغاز اجرای سد بختیاری را در دستور کار قرار دهد.

محمد تاکید کرد: در صورت تحقق وعده تامین منابع مالی، فرودگاه خرم‌آباد امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از بهره‌برداری از قطعات ۲، ۳و ۴ پروژه آزادراه در سال جاری خبر و ادامه داد: پروژه بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد نیز در صورت تامین منابع مالی در بازه زمانی ۲ ساله تکمیل می‌شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به اختصاص اعتبار جداگانه برای محور خرم‌آباد-پل‌دختر تاکید کرد: این پروژه سخت و صعب‌العبور قرار است با اعتبار ۲۸۵ میلیارد تومانی در بازه زمانی ۳ ساله اجرایی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات