خبرهای داغ:
جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران:

راه برطرف کردن مشکلات کشور توجه به مدیریت انقلابی و جهادی است

جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه راه حل مشکلات، مدیریت انقلابی و جهادی است، گفت: باید با کنار گذاشتن مدیریت اشرافی‌گری مشکلات را حل کنیم.
کد خبر: ۹۱۵۷۴۹۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
راه برطرف کردن مشکلات کشور توجه به مدیریت انقلابی و جهادی است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار هادی مقدسی، ظهر پنج‌شنبه در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که به همت سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: امروز شاهد دو قطبی شدن جهان هستیم در یک طرف کفر و در طرف دیگر اسلام قرار دارد و نظام سلطه و کفر به دنبال تنگ کردن عرصه برای اسلام و جبهه مقاومت هستند.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف علیه انقلاب در این ۴۰ سال، ادامه داد: دشمنان نظام، بعد از پیروزی انقلاب به دنبال احیای شبکه‌های فراماسونری قبل از انقلاب در کشور بودند.

جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تخریب روحانیت یکی دیگر از اقدامات غربی‌ها در دهه دوم انقلاب بود که برای این اقدام روشن‌فکران غرب‌گرا را وارد صحنه کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه در فتنه سال ۸۸ نیز عدم تبعیت از ولایت فقیه را آغاز کردند که مردم در ۹ دی پاسخ دندان شکنی به آن‌ها دادند، گفت: در دیگر توطئه خود با فشار اقتصادی می‌خواهند انقلاب را به چالش بکشند، جان بولتون مشاور رئیس جمهور آمریکا هدفشان را خیزش مردم فقیر در برابر حکومت اسلامی ایران بیان می‌کند و معتقد است با این حربه می‌توانند حکومت را ساقط کنند؛ اما مردم ما هم‌چنان گوش به فرمان، ولی فقیه هستند تا در برابر مشکلات بایستند.

مقدسی اضافه کرد: پادشاه قطر می‌گوید ما بدون ایران نمی‌توانیم کاری را در منطقه پیش ببریم که این نشان دهنده موفقیت‌های جبهه مقاومت در منطقه است.

وی عنوان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند امروزه ایران امن‌ترین و با ثبات‌ترین کشور دنیا است و امنیت ما مثال زدنی است.

جانشین معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه راه حل مشکلات کشور، توجه به مدیریت انقلابی و جهادی است، تصریح کرد: باید با کنار گذاشتن مدیریت اشرافی‌گری مشکلات را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید با انتخاب صحیح افراد را در مناصب مختلف قرار دهیم تا دشمنان ناامید شوند، ابراز کرد: امروزه با وجود مشکلات باید به نسل آینده امیدواری دارد چرا که این مشکلات با اراده، انسجام و وحدت مردم قابل حل هستند.

مقدسی تأکید کرد: باید از مقام معظم رهبری تبعیت کنیم و به جوانان اعتماد کنیم و بدانیم راه برون رفت از این مشکلات اتکا به داخل است.
ارسال نظرات