مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلا مازندران:
مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلا مازندران گفت:خادمین شهدا در جنگ فرهنگی دشمن نقش آفرینی کردند.
کد خبر: ۹۱۵۷۴۷۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ عسگر مجیدی مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلا مازندران ظهر امروز در گردهمایی خادمین راهیان نور مازندران که در سالن غدیر سپاه کربلا  با حضور سردار ملکی مسئول حفظ آثار دفاع مقدس استان ، حجت الاسلام ماندگاری و جمع کثیری از خادمین شهدای استان برگزار شد،با اشاره به اعزام راهیان دانش آموزی ،دانشجویی و نیز محلات مازندران در سال 97 و  فروردین98 گفت: سال به سال اردوی راهیان نور با برنامه های منسجم در حال رسیدن به یک پیشرفت و تعالی است.

وی در ادامه از برپایی اردوگاه  شهید شیرسوار در هفت تپه خبر داد و گفت: اردوگاه شهید جعفرزاده در اندیمشک و اردوگاه شهید بلباسی در خرمشهر دو اردوگاه هایی هستند که میزبان زائران شهدا است و ان شاء الله  اردوگاه شهید شیرسوار را در هفت تپه بنا کنیم.

مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلا با بیان اینکه هفت تپه در امتداد خطوط متعدد دفاع مقدس است یادآور شد:در هفت تپه یک فرمانده شهید به نام شهید شیرسوار داریم و نیز اکثر شهدا و رزمندگان در این مکان حضور داشتند.

 مجیدی با اشاربه  سخنان رهبر معظم انقلاب درباره لشکر 25 کربلا که فرمودند:«لشکر 25 کربلا یک لشکر خط شکن و خط نگهدار است» گفت:اگر در جنگ هشت ساله دشمن بهمراه ایادی خود و با تمام قوا برعلیه ایران جنگ کرد، جوانانی از ایران بویژه از مازندران با اعزام  کاروان 100 هزارنفری در مقابل دشمن سینه سپر کردند.

مجیدی در ادامه سخنان خود به رتبه اول مازندران در اردوی راهیان نور کشور اشاره کرد و افزود:کسانی که مسیر خادمی شهدا  را برگزیدند،با خدا معامله کردند.

وی با بیان اینکه خادمین شهدا با سختی و مرارت های زیاد به  مدت 10 الی 15 روز به صورت دوره ای  در ادروگاه ها مشغول فعالیت هستند و در این راه هزینه هم می کنند، اضافه کرد:زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست  و خادمین در مسیرشهدا گام برمیدارند.

معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران با تصریح براینکه شهدا با مقاومت خود باعث عزت ،آبرو و  افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند، خاطر نشان کرد: دشمن از اول انقلاب تا به امروز در حال تلاش است تا انقلا را از مسیر خود منحرف کند اما شهدا چه در به ثمر رسیدن انقلاب و چه بعد از انقلاب، با اهدای خون خود، نظام اسلامی را  به این نقطه از اقتدار رساندند.

مجیدی در پایان سخنان خود به جنگ تمام عیار دشمن در عرصه فرهنگی و اقتصادی اشاره و تاکید کرد: اگر یک روزی شهدا عملیات کربلای 4 ،کربلای 5 و والفجر هشت را داشتند، امروز ما هم در جنگ فرهنگی و اقتصادی با دشمن هستیم .

وی با بیان این مطلب که رهبرمعظم انقلاب فرمودند ما با راهیان نور توانستیم در جنگ فرهنگی پیروز شویم ، خاطر نشان کرد:خادمین شهدا در جنک فرهنگی نقش افرینی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها