سردار شفائی در گفت‌گو با «بسیج» خبر داد:

برگزاری دوره توانمندسازی سربازان وظیفه در مشهد

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) از برگزاری دوره توانمندسازی و مهارت آموزی ویژه 200 نفر از سربازان وظیفه در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۷۴۶۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

سردار شفایی در حاشیه بازدید از مراکز توانمندسازی سربازان وظیفه سپاه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: یکی از کارهای ارزشمندی که به دستور رهبر معظم انقلاب از سال 96 در مجموعه  نیروهای مسلح رقم خورد توانمندسازی سربازان و ایجاد مهارت در آنان در راستای ایجاد اشتغال بود.

وی ادامه داد: برای تحقق این مهم با مراکزی چون فنی وحرفه ای، جهاد کشاورزی، ارتباطات  و ورزش و جوانان در ارتباط هستیم تا هفته‌ای یک روز سربازان علاقمند را به  این مراکز اعزام کنیم.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) عنوان داشت: در حال حاضر 8 رشته در مرکز فنی و حرفه‌ای  مهیا شده و متناسب با علاقمندی سربازان کلاس‌هایی بصورت رایگان برگزار می شود تا در دوره مقدس سربازی از این فرصت استفاده و مهارت لازم را ببرند.

وی ابراز داشت: نگاه ما این است که  نیروهای وظیفه در دوره سربازی و پس از اتمام آن نگران اشتغال نباشند و می‌دانیم که زمینه اشتغال نیازمند الزاماتی و آن هم داشتن گواهی مهارت از مراکز مذکور است.

سردار شفایی بیان داشت: 200 نفر از سربازان در مشهد در این دوره ها  در حال حاضر شرکت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار