‍ ناظر حوزه انتخابیه چناران و طرقبه طی دو روز آینده انتخاب خواهد شد

 عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت: ناظر بر حوزه انتخابیه چناران و طرقبه شاندیز طی دو روز آینده توسط هیئت رئیسه مجلس انتخاب خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۵۷۴۵۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ امیرحسین قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: با توجه به استعفای نماینده حوزه انتخابیه چناران و طرقبه و شاندیز در مجلس دهم، بر مبنای قانون بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی، افرادی برای پیگیری موضوعات نمایندگی این حوزه انتخابیه به عنوان ناظر داوطلب خواهند شد.
 
وی تصریح کرد: اگر تعداد افراد داوطلب شده یک نفر باشد که هیئت رئیسه همان فرد را برای این موضوع انتخاب و معرفی خواهد کرد، اما اگر چند نفر برای این مسئولیت داوطلب شوند هیئت رئیسه یکی از آن‌ها را به عنوان ناظر بر این حوزه انتخابیه برای پیگیری مسائل نمایندگی این حوزه و پاسخگویی انتخاب خواهد کرد.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مشابه این موضوع نیز برای حوزه انتخابیه نطنز و قمصر به دلیل فوت نماینده این حوزه رخ داد و رئیس مجلس شورای اسلامی شخصا مسئولیت پیگیری مسائل نمایندگی این حوزه را برعهده گرفت و به عنوان ناظر موارد این حوزه را پیگیری خواهد کرد.
 
عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی افزود: در این گونه موارد معمولا از داخل مجمع نمایندگان همان استان و بویژه نمایندگانی که به این حوزه انتخابیه نزدیکتر باشند افرادی داوطلب می‌شوند و سپس هیئت رئیسه بر اساس ویژگی‌های مختلف فرد ناظر را انتخاب و معرفی می‌کند.
 
قاضی زاده بیان داشت: طی یکی، دو روز آینده این موضوع تعیین تکلیف و ناظر بر این حوزه انتخابیه تا زمان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی معرفی خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها