سرهنگ غضنفری گفت: با توجه به برگزاری کنگره ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر انتظار داریم برنامه هایی که در سطح شهرستان برگزار می شود کیفیت و بازخورد لازم را داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۵۷۴۵۲
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

فرمانده ناحیه مقاومت امام رضا(ع) شهرستان دشتی ازتولید آثارفاخر و ماندگار و جمع آوری خاطرات و آثارشهدای شهرستان دشتی خبرداد.

 

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازدشتی جلسه هماهنگی برگزاری یادواره سرداران و ۲۳۲ شهیدشهرستان دشتی با حضور فرمانده سپاه امام رضا (ع)، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، شهرداران ودهیاران روستا‌های شهرستان دشتی درفرمانداری خورموج برگزارشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهرستان دشتی در این نشست ضمن تقدیر وتشکر از اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری این یادواره بر ضرورت تسریع در تکمیل یادمان‌های شهدا در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: انتظار داریم هرچه زودتر سه یادمان شهدا در شهر‌های خورموج، کاکی و بادوله تکمیل شود.

سرهنگ پاسدار علی غضنفری بیان کرد: مسئولیت ما نیز امانتی از طرف شهدا می‌باشد و این مسئولیت بسیار کوتاه و زودگذر است. با توجه به برگزاری کنگره ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر انتظار داریم برنامه‌هایی که در سطح شهرستان برگزار می‌شود کیفیت و بازخورد لازم را داشته باشد.

غضنفری ادامه داد: امروز غربی‌ها و کسانی که تفکرات غیر شیعه دارند به این موضوع پی بردند که رزمندگان غیور ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با تفکر و فرهنگ شهید و شهادت در مقابل کشور‌های تا دندان مسلح به پیروزی رسیدند. در همین راستا دشمنان تلاش دارند فرهنگ شهید و شهادت از ملت و جوانان ما بگیرند.

سرهنگ غضنفری با بیان اینکه بخشداران در سطح بخش‌ها جلسه هماهنگی برگزار کنند گفت: جمع آوری خاطرات وآثار شهدا در سطح شهرستان در دستور کار قرار بگیرد و دهیاران نیز در این زمینه مشارکت لازم داشته باشند.

وی بر استفاده ازظرفیت بسیارخوب فضای مجازی شبکه‌های اجتماعی در اشاعه فرهنگ ایثاروشهادت تاکید و به تولید آثار فاخروماندگار درخصوص شهدای شهرستان توسط متولیان امراشاره نمودند.




پایان خبر/
ارسال نظرات