خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور از بازسازی و بهسازی 10 هزار مدرسه به همت گروه‌های جهادی در سرتاسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۷۴۴۷
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

بازسازی و بهسازی 10 هزار مدرسه به همت گروه‌های جهادیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد زهرایی در جمع جهادگران اظهار داشت: بازسازی و بهسازی 10 هزار مدرسه به همت گروه‌های جهادی در سرتاسر کشور صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه طرح اعتلای جهادی بسیج در دو سطح جغرافیا محور و محله محور صورت می‌گیرد، عنوان کرد: گروه‌های جهادی باید بتوانند بعد از حضور همه جانبه در منطقه هدف فعالیت خود؛ از  مشارکت مردم برای آبادانی منطقه و محله زندگی خود استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه کشور ما یک کشور حادثه‌خیز است،  به دنبال تشکیل گروه‌های جهادی واکنش سریع هستیم تا در زمان بحران بتوان از آنها به نحوه احسن استفاده کرد .

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌ای با سازمان نوسازی مدارس کشور در حال تدوین است که  ۱۰ هزار مدرسه در اختیار بسیج قرار گیرد تا با مشارکت گروه‌های جهادی بتوانیم به بهسازی و نوسازی مدارس در نقاط محروم کشور کمک کنیم.

وی با اشاره به تهیه سند نوسازی جریان جهادی در کشور بر مبنای گام دوم انقلاب بیان داشت:  در این سند در صدد هستیم تا نقش گروه‌های جهادی را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تدوین کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات