امام جمعه یزد؛

نهادینه شدن فرهنگ ایثار تنها راه حفظ دستاورد های انقلاب است

آیت‌الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» گفت: تنها راه حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت بین اقشار مختلف به ویژه نسل جوان است.
کد خبر: ۹۱۵۷۴۲۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» در جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس استان با اشاره به ضرورت ترویج و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان، اظهار کرد: تنها راه حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت بین اقشار مختلف به ویژه نسل جوان است.
وی معرفی ابعاد مختلف شخصیتی رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس را یکی از مهمترین رسالت‌های افراد در جامعه اسلامی دانست، افزود: ارزش‌های دفاع مقدس ایران اسلامی را در برابر توطئه‌های شوم فرهنگی استکبار جهانی بیمه می‌کند.
امام جمعه یزد در ادامه با بیان این‌که پیشکسوتان ایثار و شهادت باید بیش از پیش تبیین آن دوران را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه‌های گرانقدر نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.
ناصری‌یزدی با اشاره به نقش پیشکسوتان ایثار و شهادت در نهادینه کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امنیت امروز کشور مدیون رشادت شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که باید در ابعاد مختلف تبیین و بیان شود.
سرهنگ «رضا پورشمس» فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ضرورت استفاده از تجبارت پیشکسوتان دفاع مقدس برای پیشبرد بهتر امور استان و کشور، ادامه داد: هم اندیشی در خصوص انتقال فرهنگ دفاع مقدس بین اقشار مختلف نسل جدید ضروری است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار