شهردار یزد؛

شهر جهانی یزد «حفاظت محور» است/ نهضت پاسخگویی در شهرداری آغاز شده است

جمال الدین عزیزی با اشاره بعد از ثبت جهانی شهر یزد مصوب شده که اجرای طرح ها در این شهرتاریخی به جای توسعه محور، حفاظت محور باشد, گفت: نهضت پاسخگویی در شهرداری یزد آغاز شده است.
کد خبر: ۹۱۵۷۴۱۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، جمال الدین عزیزی شهردار یزد در دیدار با جمعی از خبرنگاران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، اظهار داشت: بعد از ثبت جهانی شهر یزد در شورای عالی معماری وزارت شهرسازی، مصوب شده که اجرای طرح‌ها در این شهرتاریخی به جای توسعه محور، حفاظت محور باشد و مبنای اقدامات شهرداری بر این دیدگاه است.
وی افزود: حفاظت محور به معنی محدود شدن شهر نیست بلکه این است که به این شهر میراث جهانی با دید حفاظتی نگاه کنیم، زیرا شهر تاریخی یزد به ثبت جهانی رسیده است.
عزیزی با اشاره به نقش مهم رسانه خبرداد و ادامه داد: رسانه و شبکه‌های مجازی در اطلاع‌رسانی مهم است و مهم‌تر از آن اطلاع مردم از خدمات شهرداری است.
شهردار یزد تاکید کرد: ۳۸ روز از شروع خدمت من در شهرداری یزد می‌گذرد و به دنبال برندسازی برای خود نیستم بلکه به دنبال اطلاع‌رسانی به مردم هستم.
وی با اشاره به عملیات ساخت طرح‌هایی که شروع شده است، ادامه داد: طرح‌هایی که اعتبار آن تعیین شده و زمان بهره برداری آن هم مشخص باشد؛ طرحی که این ۲ ویژگی را نداشته باشد ساخت آن را آغاز نخواهیم کرد.
عزیزی از بهره برداری تقاطع غیر همسطح فیضیه در شهرک دانشگاه در هفته آینده خبر داد و یادآور شد: نهضت پاسخگویی در شهرداری یزد آغاز شده است.
شهردار یزد در مورد علل رسانه گریزی مدیران شهرداری و رؤسای مناطق شهرداری، تاکید کرد: وظایف کاری مدیران شهرداری بسیار زیاد است به‌طوری‌که مدیران حتی پنج دقیقه فرصتی برای پاسخگویی به خبرنگاران را هم ندارند که می‌بایست با مدیریت زمان حل شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار