خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع کارکنان سپاه میانه، تاسیس شورای نگهبان را از تدابیر و اندیشه های ماندگار حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: شورای نگهبان از اساس، ارکان و نعم جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۵۷۴۰۷
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با اشاره به وظایف خطیر و حساس شورای اسلامی، تایید صحت انتخابات را یکی از این وظایف حساس برشمرد و اظهار کرد: شورای نگهبان مانع تخلفات انتخاباتی، حافظ رای مردم و امانتدار آرای آنان است.

   وی نظارت بر شرعی و قانونی بودن مصوبات مجلس را از دیگر وظایف این نهاد انقلابی دانست و افزود: نهادهایی که زیر نظر ولایتند، هجمه های زیادی از سوی دشمنان خارجی و افراد منحرف، کج فکر، سودجو، ریاست طلب و چپاولگر داخلی را متحمل می شوند و شورای نگهبان نیز یکی از این نهادهاست چرا که این شورا مانع و سدی بزرگ بر سر راه زیادی خواهی ها و سودجویی های آنان است و این مسئله در جریان فتنه 88 به وضوح دیده می شود.

  حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به دزدی اخیر نفت ایران توسط انگلیسی ها، انگلیس را یکی از دشمنان دیرینه ایران دانست و اظهار داشت: توطئه، ضدّیت و جنانات انگلیس علیه ملت ایران سابقه ای طولانی دارد به گونه ای که شاید از هیچ کشور دیگری به این اندازه، ما ضربه نخورده ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه اضافه کرد: ولی اکنون ما در شرایطی نیستیم که کشورهای قدرتمندی مثل انگلیس و آمریکا بتوانند به ما زورگویی کنند و بی شک این دزدی آشکار، بی پاسخ نخواهد ماند.

   آیین گرامیداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان با حضور کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات