کارشناس مسائل سیاسی:

مجلس انقلابی در گرو تفکر و انتخاب درست است

کارشناس مسایل سیاسی در جمع بسیجیان پایگاه منتظران مهدی فیل آباد، حضور حداکثری در انتخابات و تشکیل مجلس انقلابی با تفکر و انتخاب درست را مورد تأکید قرار داد.
کد خبر: ۹۱۵۷۴۰۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی سیاسی با حضور بسیجیان و شورای پایگاه مقاومت بسیج خواهران فیل آباد از توابع شهرستان فارسان برگزار شد.

کارشناس مسائل سیاسی در این نشست گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز کشور ما به یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه از حیث سیاسی و نظامی تبدیل شده است؛ اما متاسفانه دشمنان خارجی سعی دارند که برمردم القاء کنند نظام اسلامی یک نظام ناکارآمد است و برخی نفوذی های داخل و برخی از نادان ها نیز نادانسته با آنها همراهی می کنند، در حالی که اگر نظام ما ناکارآمد بود نمی توانست 40 سال در مقابل تمام فشارها بایستد و دوام بیاورد.

خانم مرادی در ادامه عنوان کرد: یکی از بزرگترین دستاورد های نظام مقدس اسلامی امنیت است و باید توجه داشت، که این امنیت با امنیتی که در اروپاست کاملا متفاوت است. ما در جایی امنیت داریم که دور تا دورمان در آتش جنگ است و تمامی کشور های همسایه و دشمنان به جای اینکه به امنیت منطقه فکر کنند به دنبال این هستند که در ایران آشوب شود.

وی تصریح کرد: ما زمانی در جنگ بودیم و حتی سیم خاردار نداشتیم؛ اما امروزه به یکی از بزرگترین قدرت های موشکی جهان بدل شده ایم. ما باید توکل بخدا و کمک به دولت را از وظایف خودمان بدانیم و مطمئن باشیم هرجا باتفکر بسیجی وارد شدیم موفق بودیم و اگر امروز در منطقه حرفی برای گفتن داریم ناشی از همین تفکر جهادی و بسیجی وارمان است، پس باید از الان به بعد نیز انقلابی و جهادی عمل کنیم.

خانم مرادی خاطر نشان کرد: بزرگترین انتخابات کشور را در پیش داریم. انتخابات مجلس انتخاباتی است که مسیر آینده کشور را مشخص می کند. حضرت امام(ره) فرمودند؛ مجلس در راس امور است و امروز نیز مجلس بزرگترین و خطیر ترین وظایف را داراست.

وی با تأکید بر ضرورت حضور پرشور آحاد مردم در پای صندوق های رأی، گفت: بعد از حضور حداکثری در انتخابات، باید با تحقیق به یک تفکر درست رای بدهیم و مجلسی را درست کنیم که با معیار های انقلاب مطابقت داشته باشد.

ارسال نظرات