خبرهای داغ:
محمد خالوئی
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه:
رئیس اداره تبلیغات شهرستان شاهین شهر و میمه، گفت: حجاب و عفاف از تعالیم مورد تاکید دین اسلام است که تبیین و ترویج آن به آموزش‌های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه، دانشگاه و اجتماع نیازمند است.
کد خبر: ۹۱۵۷۳۹۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، حجت الاسلام حسن بابایی، در مراسم افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف و رواق رضوی، با اشاره به نام‌گذاری روز حجاب و عفاف و سالروز وقایع حمله وحشیانه رضاشاه به مسجد گوهر شاد، اظهار داشت: رضا شاه قصد داشت با تغییر لباس مردان و زنان ایرانی و برداشتن حجاب از سر آن‌ها اسلام را از بین ببرد، اما مردم ایران در برابر این خواسته نامشروع او ایستادگی و مقاومت کردند.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان این‌که خداوند در قرآن کریم به لباس حجاب و عفاف بسیار اهمیت داده و بار‌ها برآن تاکید کرده است، گفت: حجاب و عفاف از تعالیم مورد تاکید دین اسلام است که تبیین و ترویج آن به آموزش‌های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه، دانشگاه و اجتماع نیازمند است.

وی افزود: ۸۸ سال پیش، پس از اعلام کشف حجاب رضا خانی، خون 2 هزار زن و مرد ایرانی بر سنگ فرش‌های مسجد گوهرشاد حرم رضوی ریخته و شهید شدند، اما اجازه ندادند حجاب از سر زنان ایرانی برداشته شود، زیرا زن و مرد ایرانی غیرت دارد و پرورش یافته مکتب اسلام و اهل بیت (ع) است.

حجت السلام بابایی اضافه کرد: امروز نیز دشمن با تمام توان به میدان آمده است تا عمامه از سر روحانیون، غیرت را از مردان و حجاب را از سر زنان جامعه اسلامی ما بردارد، اما باید بداند که ملت با غیرت و با فرهنگ ایرانی زیر سایه پرچم اسلام این بار هم او را شکست خواهد داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها