رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان گفت: کمیته کنگره ١٥٠٠ شهید هرمزگان با همکاری ادارات و نهاد‌های مختلف استان در هیئت فوتبال بندرعباس راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۷۳۸۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، عباس امینی‌زاده، رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان،  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کنگره ملی شهدای هرمزگان در دی‌ماه سال جاری با همکاری ادارات و نهاد‌های مختلف استان در بندرعباس راه‌اندازی می‌شود‌.
وی با تأکید بر معرفی شهدا و سیره آن‌ها میان نسل جوان کشور، افزود: این کنگره فرصت بسیار خوبی جهت معرفی شهدای استان به‌خصوص شهدای فوتبالیست است.
رئیس هیئت فوتبال هرمزگان ابراز کرد: پاسداشت خون شهدا بر همه ما واجب است، به همین منظور هیئت فوتبال هر شهرستان باید یک نفر نماینده برای هماهنگی با هیئت فوتبال استان معرفی کند.
امینی‌زاده بیان کرد: با شروع رقابت‌های فوتبال استان در رده‌های مختلف از سوی هیئت فوتبال استان هر دوره از مسابقات را به نام یکی از شهدای فوتبالیست استان نام‌گذاری شده و در پایان مسابقات از یک خانواده شهید تقدیر می‌شود.
وی در پایان گفت: امسال هم‌زمان با برگزاری کنگره ملی شهدا از سوی هیئت فوتبال استان بزرگداشت شهدای فوتبالیست نیز در بندرعباس برگزار می‌شود.

ارسال نظرات