مدیر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان گفت: این ستاد در ساخت ۵۲ مدرسه،۲۳ مسجد و ۸۸۱ خانه مسکونی در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته مشارکت داشته است.
کد خبر: ۹۱۵۷۳۸۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، منوچهر دانشمند عصر امروز در مراسم اهدای 49 جهیزیه با همکاری کانون‌های مساجد استان هرمزگان، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی و سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که امروز با همکاری بنیاد اجتماعی احسان برکت و سازمان تبلیغات اسلامی، میزبان ۴۹ زوج جوان هستیم و هدایایی به تعداد ۴۹ سری تقدیم آن‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: استان هرمزگان با مساحتی بالغ بر ۷۰ هزار کیلومتر میزبان دائمی ۱۱۵۰ شهید دفاع مقدس، ۱۸۴ شهید گمنام و ۲ شهید مدافع حرم هستیم و خواستار ادامه برگزاری همچنین برنامه‌های فرهنگی هستیم تا بتوانیم کارهای خیرخواهانه بیشتری انجام دهیم و به زوج‌های بیشتری کمک کنیم تا با ازدواج آسان راهی خانه خود شوند.

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان بیان داشت: این ستاد علاوه بر کمک‌های اجتماعی محور، خدمات دیگری را نیز در استان انجام داده که مشارکت در اجرای طرح آبادانی جزیره هرمز، ساخت ۵۲ مدرسه که برخی از آن‌ها به صورت مشارکت با اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس بوده، از جمله اقدامات این ستاد در سطح استان است.

دانشمند ادامه داد: ساخت ۲۳ مسجد یا خانه عالم، احداث حوزه علمیه شهرستان جاسک و پارسیان، مشارکت با بنیاد مسکن در جهت ساخت ۸۸۱ خانه برای مناطق کمتر توسعه‌یافته، سرمایه‌گذاری‌های مشترک مردمی، اعطای وام، اعطای ویلچر، لوازم التحریر، لوازم ورزشی و کمک به ایتام از جمله خدمات انجام شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در هرمزگان است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه خانواده اولین شهید مدافع حرم عبدالحمید سالاری منزل مسکونی نداشتند دستوری از رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) رسیده که منزل مسکونی متعارف با خانواده شهید خریداری و تحویل آنان شود که سند این منزل مسکونی هم تحویل آن‌ها می شود.

ارسال نظرات