خبرهای داغ:
همایش بزرگ حجاب و عفاف با مشارکت آحاد مردم در خوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۷۳۶۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، اجتماع بزرگ مردمی حجاب و عفاف خوی با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولین نهادها و سازمان ها  و مردم شهیدپرور این شهرستان در پارک ملت خوی برگزار شد.

یک استاد دانشگاه ضمن تبریک دهه کرامت، زن محجبه را چون مرواریدی داخل صدف معرفی کرد که قدر و ارزش خود را به هر بهایی نمی فروشد.

گل صنملو با اشاره به هدف از خلقت انسان، اظهار داشت: دین مبین اسلام  با افراط و تفریط مخالف است و  حرف حق او تعیین حد و حدود برای هرچیزی است که در سبک زندگی اسلامی باید مراعات شود.

وی زیبا پسندی را از جمله ویژگی فطری هر فردی دانست که به هر طریقی می خواهد خودنمایی کند و چه بهتر است که از فرامین الهی در این باره غفلت نورزیم و رعایت چنین مرزهایی انسان را به کمال و سعادت می رساند.

وي با اشاره به فرمایش الهی نسبت به رفتار و کردار همسران به هم که فرموده اند «در خلوت بی حیا و در بیرون با حیاترین افراد باشید»، اظهار داشت: نوع پوشش و عفاف هر فردی به طرف مقابل نشان می دهد که چگونه به وی نگاه کنند و با وی رفتار کنند.

گل صنملو با تاکید بر لزوم تغذیه روحی و روانی فرزندان در خانواده، اضافه کرد: فرزندان مان اگر کمبود عاطفی داشته باشند و از نظر روحی روانی آماده حضور در اجتماع نباشند در دام سودجویان خواهند افتاد و همچنین اهمیت افزایش عزت و اعتماد به نفس در فرزندان بیشتر احساس می شود تا آنها بتوانند ارزش خود را در جامعه حفظ کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات