نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ترویج فعالیت‌های قرآنی به معنای واقعی کلمه در گروی شناساندن ظرفیت‌های آن است و باید در این زمینه گام برداشت.
کد خبر: ۹۱۵۷۳۶۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵

آیت‌الله علی‌اکبر قریشی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: بی‌شک همه کسانی که در راه قرآن فعالیت می‌کنند در روز قیامت در زیر سایه خدا و انبیاء و اولیای خداوند متعال قرار دارند.

وی گفت: سالیانه میلیون‌ها بار ختم قرآن در کشور انجام شده  و همه آنها در پیشگاه خدا حساب و کتاب دارد و بی‌تردید برگزاری این مسابقات قرآن، انقلاب اسلامی را بیمه و شکست‌ناپذیر می‌کند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری  بیان کرد: بنابراین در انقلابی که در آن میلیون‌ها مرتبه ختم قرآن انجام شود، هیچ صدمه‌ای نمی‌بیند و اگر قرآن در جان آدمی رسوخ کند گویی به جهان دیگری وارد شده است.

وی گفت: در جنگ 6 روزه، رژیم صهیونیستی و فلسطین، مسلمانان شکست خوردند چون در بین آنها قرآن‌دان و قرآن‌خوان وجود نداشت اما در جنگ 33 روزه بین حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی، با توجه به اینکه بین 500 تا هزار نفر از آنها از قاریان قرآن بودند توانستند هیمنه این رژیم را شکسته و آنها را خار و ذلیل کنند.

قریشی با اشاره به اینکه در ایران اسلامی چشم دشمنان و حتی سران فتنه به دانشگاه‌ها است تا آن را مورد ضربه قرار دهند اظهار کرد: برای خنثی کردن توطئه دشمن، بسیج دانشجویی در کشور ایجاد شد تا دشمن نتواند به اهداف شوم خود برسد.

وی با تاکید بر اینکه قرآن امتحان خود را به نحو احسن پس داده است تصریح کرد: بی‌تردید اگر حکومت، بزرگان و مدیران و روسای اوقاف در باره قرآن و آموزش و ترویج آن زحمت کشند باز هم جا دارد چون دوای درد در دست خودمان بوده و احتیاجی به دیگران نیست و با قرآن مملکت  آباد شده و خواهد کرد بنابراین باید به این نیرویی که از سوی خدا به مسلمانان اعطا شده توجه شود.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: قرآن انسان را از ظلمات به سوی نور هدایت می‌کند بنابراین باید آن را ترویج کرد تا مشکلات حل شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات