خبرهای داغ:
سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی کشور از احداث پروژه های محرومیت زدایی در مناطق محروم استان کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۹۱۵۷۳۵۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳

به گزارش  خبرگزاری بسیج از کرمانشاه سردار ضیاء‌الدین حزنی ظهر امروز در مراسم افتتاح 60 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان کرمانشاه که در منطقه سرفیروزآباد کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: تاکنون 310 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرایی شده است.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بیش از 10 هزار پروژه مربوط به مسکن مددجویان با مشارکت کمیته امداد ‌در دو فاز اجرایی شده است گفت: این پروژه‌ها در فاز اول در 6 و در فاز دوم در 14 استان کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه همچنین تا پایان امسال 10 هزار واحد مسکونی مددجویی دیگر تحویل داده می‌شود بیان کرد: برای ساخت هر تعداد واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد ‌مشارکت و در مورد ساماندهی بحث قنات‌ها در استان کرمانشاه نیز با وجود نیروهای متخصص آمادگی داریم‌. یکی از اولویت‌های کاری ما نیز در راستای ازدواج آسان است و برای تهیه جهیزیه نوعروسان مناطق محروم کرمانشاه نیز آمادگی کامل داریم.

استاندار کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: 60 واحد مسکونی توسط سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) و با مشارکت کمیته امداد در مناطق محروم شهرستان‌های سنقر، درود فرامان، ماهیدشت و هرسین ساخته شد.

هوشنگ بازوند با اشاره به اینکه توجه به محرومان از دستآوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران است گفت: محرومیت زدایی و رسیدگی به قشر مستضعف یک از دستاوردهای بسیار ارزشمند و عظیم انقلاب اسلامی و یادگارهای حضرت امام خمینی (ع) است..

بازوند با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب نیز با حساسیت بسیار موضوع محرومیت‌زدایی را دنبال می‌کنند و تمامی طرح‌ها همراه با قید محرومیت‌زدایی از سوی ایشان ابلاغ می‌شوند بیان کرد: تأکید ویژه دولت و دیگر مجموعه‌های نظام نیز بر محرومیت‌زدایی و رسیدگی به اقشار ضعیف است.

وی افزود: احداث واحد مسکونی برای خانواده‌های محروم در این شرایط دشوار تحریم‌ها، یک کار بسیار ارزشمند و خداپسندانه است که توسط سپاه نبی اکرم (ص) و با مشارکت کمیته امداد انجام شده است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد خدمات بسیار فراوانی در بازسازی زلزله انجام دادند و در احداث واحدهایی که به آنها محول شده بود عملکردی فوق‌العاده از خود نشان دادند.

94 میلیارد تومان برای پروژه‌های محرومیت‌زدایی کرمانشاه هزینه شد

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از 94 میلیارد تومان در مناطق محروم استان کرمانشاه جهت ساخت خانه عالم، خانه نیازمند، احداث قنات، ساخت مسجد، لوله کشی آب و تعبیه سرویس‌های بهداشتی هزینه شده است.

‌سردار بهمن ریحانی از اجرای بیش از 1000 پروژه محرومیت‌زدایی در منطقه اورامانات با اعتبار 15 میلیارد تومان توسط قرارگاه نجف اشرف خبر داد و افزود: در شرایط کنونی افتخار تمامی مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران برداشتن قدمی برای مردم به ویژه مردم مناطق محروم به تأسی از امام علی (ع) است و در همین راستا یکی از اولویت‌های سپاه محرومیت‌زدایی در مناطق محروم به ویژه در کرمانشاه است.

وی از تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی در طول یک سال گذشته در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) خبر داد و اظهار کرد: این قرارگاه تا کنون 10 میلیارد تومان برای ارائه خدمات به پنج دهستان محروم هزینه کرده که بخشی از این اعتبارات از محل کمک‌های پاسداران و خیرین تأمین شده است.

ریحانی با بیان اینکه 280 واحد مسکونی در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق محروم و دورافتاده و صعب‌العبور تا پیش از فصل زمستان هستیم گفت: امروز هفت واحد مسکونی در منطقه سرفیروزآباد به نمایندگی از 60 واحد تکمیل شده به بهره‌برداری و مابقی واحدها نیز تا شهریورماه به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال نظرات