سید ساجد یعقوبی
مراسم افتتاحیه طرح هجرت ۳ با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان و سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در محل آموزشگاه شهید ارمکان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۵۷۳۳۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
طرح هجرت ۳ بسیج دانش آموزی در اردبیل افتتاح شد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مراسم افتتاحیه طرح هجرت ۳ با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) و مدیرکل آموزش و پرورش استان  در محل آموزشگاه شهید ارمکان برگزار گردید.
 
سرهنگ پاسدار شکر عبدی در این مراسم افتتاحیه اظهار داشت: طرح هجرت 3 به عنوان یک هدف ارزشمند و مهم برای ترویج فرهنگ کمک به محرومیت زدایی با شرکت 11 هزار دانش آموز اردبیلی کلید خورد و بدون شک دستاوردهای ارزشمندی همانند سال های گذشته به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به این که مقام تعلیم و تعلم بسیار بالاست بیان کرد: وظایف و رسالت متولیان آموزشی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار محرز و ارزشمند است و در این زمینه سپاه و بسیج در کنار آموزش و پرورش با آمادگی و افتخار درصدد است تا این هدف ارزشمند را در جامعه اسلامی نهادینه سازی کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تمام تلاش و هدف ما این است که بتوانیم در امر محرومیت زدایی و کمک به مناطق محروم و حاشیه نشین استان آن طور که شایسته است ورود پیدا کرده و مشکلات و موانع موجود در امر تحصیل دانش آموزان را برطرف کنیم.

عبدی تصریح کرد: در قالب اجرای طرح هجرت 3 بهسازی و مرمت مدارس در دستور کار قرار گرفته و تعطیلات تابستان فرصت ارزشمندی برای اجرای این طرح همگام با آشناسازی دانش آموزان برای مشخص شدن نقش و تاثیرگذاری آنان در امر کمک رسانی به مناطق محروم استان است.

وی بیان کرد: خوشبختانه این ایام فرصت و بستر مناسبی نیز است تا دانش آموزان بتوانند حرفه های مختلفی از جمله نقاشی و زیباسازی ساختمان و مدارس را یاد بگیرند و در جایگاه خود تاثیرگذاری های لازم را داشته و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام باشند.

ارسال نظرات