قول مساعد وزیر راه برای برقراری پروازهای روزانه فرودگاه یاسوج

استاندار کهگیلویه و بویر احمد از قول مساعد وزیر راه و شهرسازی برای برقراری روزانه پروازها در فرودگاه یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۷۲۸۹
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
ستاندار این استان در دیدار با وزیر راه و شهرسازی و قول مساعد وزیر راه برای رفع مشکلات مطرح از سوی استاندارگفت و گو پیرامون مسائل و مشکلات در حوزه راه‌های استان، خواستار برقراری پرواز روزانه در فرودگاه یاسوج شد که وزیر راه و شهرسازی نیز قول مساعد داد برای برقراری پرواز‌های روزانه در فرودگاه یاسوج و افزایش این پرواز‌ها تلاش خواهد کرد.
حسین کلانتری همچنین خواستار تخصیص اعتبار ویژه برای اتمام طرح پاتاوه _دهدشت تا پایان سال جاری، کمک و تخصیص اعتبار به طرح‌های محور‌های یاسوج-شیراز، یاسوج_سمیرم و یاسوج_اقلید شد و گفت: انتظار می‌رود برای روشنایی محور‌های ارتباطی استان، خط کشی، روکش آسفالت، نصب دوربین‌های سرعت سنج نیز اعتباری پیش بینی شود.
وی افزود: می‌طلبد اعتبار ویژه‌ای به روشنایی و تهویه تونل‌های محور یاسوج _بابامیدان تخصیص یابد.
نماینده عالی دولت در استان همچنین با اشاره به مشکلات محور یاسوج-سپیدار به چرام و حادثه فوت ۸ عضو یک خانواده در سانحه رانندگی، ادامه داد: رفع اساسی مشکلات این محور نیازمند تامین اعتبار است.
کلانتری بیان کرد: وزیر راه قول مساعد برای رفع مشکلات حوزه راه‌های استان و تقویت تعداد پرواز‌های فرودگاه یاسوج را داد و در همین جلسه به صورت تلفنی با چند تن از معاونان خود و چند شرکت هواپیمایی برای رفع مشکلات استان گفتگو کرد.
وی اضافه کرد: وزیر راه همچنین به رئیس سازمان راهداری حمل و نقل جاده‌ای دستور داد که پیشنهادات استان را با جدیت پیگیری و در راستای رفع این مشکلات اقدام کند.
وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار گفت: برای برقراری پرواز‌های روزانه در فرودگاه یاسوج و افزایش این پرواز‌ها از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.
محمد اسلامی افزود: برای اصلاح محور یاسوج_سپیدار به چرام کمک خواهیم کرد و سایر درخواست‌های استاندار را در بخش‌های مختلف بررسی و برای تکمیل طرح‌ها اعتبار لازم تخصیص می‌یابد.
عزیر فیلی معاون عمرانی استاندار، کلانتری را در این دیدار همراهی کرد.
ارسال نظرات