خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی
زرآبادی گفت: باید دغدغه تولید کننده را رفع کنیم و ما نمی توانیم به صورت راهکارهای مقطعی مشکل صنعتگران را حل کنیم و نیازمند ریل گذاری و ثبات قوانین هستیم
کد خبر: ۹۱۵۷۲۶۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سیده حمیده زرآبادی در آئین بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در سال اجتماعات سازمان صمت استان قزوین بیان کرد: مشکلات مختلفی در حوزه صنعت وجود دارد که زنجیره تولید یکی از این مشکلات است.

وی گفت: همچنین مشکلاتی در بخش اجرا نیز وجود دارد که نیازمند همت همگانی برای آن رفع آن است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: استعلام از دستگاه‌ها و مالیات‌ها در چرخه تولید موثر است و زمانی که برای تولید باید مصرف شود در بروکراسی اداری تلف می‌شود و یکی از وظایف وزارت صمت هماهنگی بین دستگاه ها است.

زرآبادی ادامه داد: تقریبا گرفتن مجوز شامل 200 روز بوده که غیر قابل قبول است در حالی که در برخی کشورها در 24 ساعت تا دو روز است.

وی مطرح کرد: با وجود مشکلات در استان، با حضور ریاست صمت و اتاق بازرگانی سیاست گذاری هایی برای حل مشکلات انجام شده است و امروز باید به شرکت های دانش بنیان توجه شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در شهرک‌های صنعتی استان هم عملکرد خوبی انجام شده اما باید توجه به شرکت های دانش بنیان افزایش یابد.

زرآبادی خاظرنشان کرد: باید دغدغه تولید کننده را رفع کنیم و ما نمی توانیم به صورت راهکارهای مقطعی مشکل صنعتگران را حل کنیم و نیازمند ریل گذاری و ثبات قوانین هستیم و اگر حمایت ها اصلاح شود، تولید کننده و صنعتگر فقط دغدغه تولید را داشته باشند و در این زمان نتیجه می گیریم که ما وظیفه خود را انجام دادیم و در کنار تولیدکنندگان قرار گرفتیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها