خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از تعمیر و بازسازی ۶ باب منزل مسکونی خسارت دیده سیل اخیر در قالب طرح «جهاد همبستگی» در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۷۲۲۹
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

۶ باب منزل مسکونی در طرح «جهاد همبستگی» نهاوند بازسازی شدسرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به اجرای طرح «جهاد همبستگی» اظهار داشت: از ابتدای تیر ماه امسال تعمیر و بازسازی منازل مسکونی خسارت دیده در سیل فروردین ماه آغاز شد.

وی گفت: در مرحله اول و در قالب طرح «جهاد همبستگی» تعمیر و بازسازی تعداد ۶ واحد مسکونی از منازل مددجویان بهزیستی که دچار خسارت شده بودند در دستور کار قرار گرفت که امروز به همت بسیج سازندگی ناحیه نهاوند و گروه‌های جهادی انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: تاکنون ۳۶۰ میلیون ریال برای بازسازی این منازل هزینه شده است که با حضور نمایندگان سپاه و بهزیستی تحویل صاحبان این منازل شد.

وی اضافه کرد: از تعداد ۵۰ واحد سهمیه شهرستان نهاوند ۱۸ واحد نیازمند بازسازی و ۳۲ واحد نیازمند تعمیرات هستند که همگی از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند.

مرادی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک جمع‌آوری شده است، گفت: انتظار می‌رود که مردم شهرستان با توجه به مشکلات خانواده‌ها، کمک لازم را در راستای تأمین مصالح مورد نیاز داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات