خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان کشور در جمع خبرنگاران تبریز:

تقویت و تحکیم بنیان خانواده ها از ماموریت های اصلی بسیج جامعه زنان است

مسئول بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به ماموریت های بسیج جامعه زنان، تقویت و تحکیم بنیان خانواده هارا از ماموریت های اصلی آن عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۵۷۲۲۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، مینو اصلانی معرفی الگو و الگوسازی را از محورهای مهم در این خصوص خواند و اظهارداشت: وجود هفت هزار زن شهید و معرفی آن ها به قشر جوان از مهم ترین برنامه بسیج جامعه زنان در الگودهی به بانوان در راستای سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده هاست.
 وی توجه به حوزه کارآفرینی را از دیگر محورهای فعالیت بسیج جامعه زنان در بحث آمادگی و اشتغال خانگی در راستای اقتصاد خانواده برشمرد و گفت: سه هزار بانوی بسیجی در این خصوص آموزش دیده و فعال هستند تا بتوانند هم به اقتصاد خانواده و هم تولید کشور کمک کنند.

تقویت و تحکیم بنیان خانواده ها از ماموریت های اصلی بسیج جامعه زنان است
اصلانی تبدیل گفتمان الگوی «زن مسلمان نه شرقی نه غربی» را به گفتمان بین المللی از دیگر محور برنامه های بسیج جامعه زنان دانست و خاطرنشان کرد: الگوی زن مسلمان راه برون رفت از بحرانی است که امروز غرب به اذعان خود اندیشمندان غربی با آن روبروست.
وی توجه به اهمیت سواد فضای مجازی را از دیگر محورهای فعالیت بسیج جامعه زنان برای آگاهی بخشی بانوان جامعه در نحوه استفاده از این فضا به صورت علمی و سالم و نظارت به فرزندان خود در راستای تربیت نسل صالح برشمرد.

اصلانی در ادامه گزارش خود از فعالیت های بسیج جامعه زنان، اضافه کرد: بسیج زنان بیش از ۹ میلیون عضو در ۲۰ هزار پایگاه  در سراسر کشور دارد که بسیاری از آن ها جوان و نوجوان بوده و امور خود را در پایگاه ها اداره می کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور وجود سه هزار مهد مساجد در پایگاه ها برای تربیت نسل صالح از طریق مسجد، فعالیت یکهزار گروه جهادی متشکل از دختران جوان در بخش‌های مشاوره تحصیلی، خانواده و  ... در مناطق محروم، برگزاری کنگره های شهدا زن در قالب کنگره هفت هزار شهید و راه اندازی سایتی به همین عنوان در این خصوص، وجود 216 گردان کوثر آموزش دیده برای امداد و نجات مواقع بحرانی و مترقبه همچون سیل اخیر، فعالیت های پژوهشی در حوزه خانواده تراز انقلاب و ترویج سبک زندگی اسلامی با برگزاری کارگاه های آموزشی و کلاس های مهارت برای دختران جوان و ... را از دیگر رویکردهای بسیج جامعه زنان در حوزه های و پایگاه های بسیج سراسر کشور نام برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها