خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین حسین زحمت کش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) با بسیجیان حوزه شهید مطهری شهر سنخواست دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۵۷۲۰۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبر گزاری بسیج،

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حسین زحمت کش بیان داشت:یک بسیجی باید مطیع ولایت و رهبری باشد تا از مسیر اصلی  که همانا مسیر رشد و تعالی در مسیر حق می باشد خارج نشود.

وی در ادامه گفت:اگر امروز افتخار می کنیم که انقلاب ما به 40 سالگی رسیده است یکی از ارکان و دلایل اصلی این موفقثیت ولایت است و به معنای واقعی کلمه ما هر چه داریم از همین ولایت بوده و هست.

حجت الاسلام زحمت کش در ادامه اظهار داشت:امام (ره) در مسیر فعالیتهای خود همیشه و همه جا رضای خداوند را در نظر می گرفت و شجاعت ،اخلاص و رفتار امام(ره)برگرفته از همین اعتقاد ایشان یعنی رضای خداوند بود و امروز هم مقام معظم رهبری همین مسیر را ادامه می دهند که  باعث شده تا انقلاب ما با صلابت کامل  راه خود را ادامه دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع)افزود:یکی از نشانه های واقعی  یک بسیجی ولایت مداری است و اگر غیر از این باشد آن فرد بسیجی نمی تواند آن انتظاراتی که از یک بسیجی می باشد را برآورده کند چرا که اگر ما به عنوان یک بسیجی در این نظام کم کاری کنیم در مسیر انقلاب که یک مسیر حق می باشد باعث می شود دشمنان به اهداف در نظر گرفته خود نزدیک شوند که با هوشیاری و بیداری کامل می توانیم مانع از این نفوذ دشمنان شویم.

حجت الاسلام زحمت کش گفت:امروز نسبت به هر روز دیگری نیاز بیشتر داریم به دشمن شناسی تا بتوانیم با قدرت مقابل دشمنان ایستاده و امروز از هر روز دیگری باید جهت تداوم انقلاب  به شکل هر چه با شکوه تر باید تلاش کنیم و در این مسیر کم نگذاریم که در این صورت دشمن ناامید شده و حق هیچ گونه دخالتی را به خود نمی دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) در پایان اظهارداشت:با یک تحلیل دقیق می توانیم بگوییم که این روز ها یکی از روز های حساس ما و انقلاب می باشد چرا که دشمن در همه زمینه ها تلاش کرده و می کند که با تمام وجود در برابر ما قرار گیرد و امروز هم به این دلیل است که ما نسبت به هروز دیگری بیشتر به جوانان انقلابی و با اخلاص و پیرو خط امام و رهبری نیاز داریم چرا که باید در جبهه های  مختلف از جمله اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی و...  در برابر هجمه های دشمن فعالیت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها