سردار شکارچی در مراسم افتتاح حوزه 169 پیامبر اعظم(ص) :
سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در مراسم افتتاح حوزه 169 پیامبر اعظم(ص) واقع در کوی سازمانی ارتش گفت: بسیج، حاصل به هم گره خوردن دو مولفه «ایمان» و «بصیرت» است.
کد خبر: ۹۱۵۷۱۷۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
افتتاح حوزه مقاومت بسیج در کوی سازمانی ارتش

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در مراسم افتتاح حوزه 169 پیامبر اعظم(ص) که به میزبانی مشترک ارتش و سپاه در محل کوی سازمانی ارتش در لویزان برگزار شد با اشاره به رابطه خوب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دشمن انقلاب اسلامی همواره به دنبال ایجاد افتراق بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

سردار یزدی ضمن خسته نباشید و خداقوت  به برادران ارتشی و بسیجی گفت: این وحدت و یکپارچگی باعث بیمه شدن انقلاب و نابودی دشمنان خواهد شد و نیروهای مسلح همیشه در صحنه و رهبری راه بلد کشتی انقلاب را به سرمنزل مقصود می‌رساند.

افتتاح حوزه مقاومت بسیج در کوی سازمانی ارتش
تفکر بسیج در هر شخصی باشد بسیجی است

سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح نیز با تبریک دهه کرامت و گرامی داشت این ایام اظهار داشت: بسیج و بسیجی یک تفکر است، و این تفکر بسیجی است که به بسیج معنی و مفهموم می بخشد.این تفکر در ذهن هرکس در هر لباسی باشد آن شخص بسیجی است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: تفکر بسیجی شامل ترکیبی از فضائل است که بخشی از آن را مقام معظم رهبری و بخش دیگرآن را حضرت امام خمینی (ره) تبیین کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به شاخصه های تفکر بسیجی افزود: ایمان عمیق، تلاش مخلصانه، دشمن شناسی، ایثار و شهادت طلبی، عزم راسخ و توکل قاطع به خداوند، شاخصه های یک فرد بسیجی است که اگر این شاخصه ها در هر فردی جمع شود او بسیجی است فرقی نمی کند در چه لباسی یا در چه مقامی باشد.

افتتاح حوزه مقاومت بسیج در کوی سازمانی ارتش

در این مراسم که به میزبانی مشترک ارتش و سپاه برگزار شد سردار شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، امیر آشتیانی جانشین فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح، سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، امیر حمید رضا سلمانی معاون اجرایی نزاجا و فرماندهان و امرای عالی رتبه نظامی حضور داشتند.

در پایان این مراسم حوزه مقاومت بسیج 169 پیامبراعظم (ص) با حضور فرماندهان نظامی افتتاح شد.

 

ارسال نظرات