معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی یزد تصریح کرد؛
«محمد تشکری بافقی» با اشاره به 739 هزار نفر افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، گفت: از این تعداد ۲۷۲ هزار نفر بیمه شده اصلی، ۶۴ هزار نفر مستمری بگیر اصلی هستند که با احتساب افراد تبعی آنها ۷۷ درصد جمعیت استان از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۵۷۱۷۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، «محمد تشکری بافقی» معاون بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی یزد در نشستی خبری با اشاره به ۷۳۹ هزار نفر افراد تحت پوشش این سازمان، اظهار داشت: از این تعداد ۲۷۲ هزار نفر بیمه شده اصلی، ۶۴ هزار نفر مستمری بگیر اصلی هستند که با احتساب افراد تبعی آن‌ها ۷۷ درصد جمعیت استان از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.
معاون بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی یزد هزینه علی الحساب این اداره کل در ۲ ماهه امسال را ۲۶۰ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان بیان کرد و ادامه داد: این رقم شامل تعهدات کوتاه مدت، بلندمدت و بیمه بیکاری است.
وی افزود: روزانه در بخش تعهدات کوتاه، بلندمدت و بیمه بیکاری استان به ترتیب ۱۰۵ میلیون تومان، سه میلیارد و ۹۶۸ میلیون تومان و ۱۲۴ میلیون تومان هزینه می‌شود و در مجموع چهار میلیارد و ۱۹۷ میلیون تومان روزانه در این سه بخش هزینه می‌شود.
تشکری بافقی تعداد مقرری بگیران بیکاری استان را سه هزار و ۹۰۰ نفر اعلام و ادامه داد:: این تعداد با افراد زیر پوشش ۸۸ هزار و ۶۰۰ نفر می‌باشند.
معاون بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی یزد مطالبات از کارفرمایان استان را ۳۲۰ میلیارد تومان قلمداد کرد و یادآور شد: همچنین ۲۴ هزار و ۹۰۰ کارگاه فعال، ۱۲ هزار و ۴۰۰ کارگاه نیمه فعال و ۳۴ هزار کارگاه راکد است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات