فرمانده سپاه ساوه در جمع نیروهای جهادی بسیج دانشجویی گفت: تلاش صادقانه و خالصانه شما ضمن تقویت امید در بین روستائیان در درگاه خدای تعالی از اجر و قرب بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۹۱۵۷۱۶۲
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه،سرهنگ دوم پاسدارحجت الله دستجانی،فرمانده سپاه ناحیه ساوه  گفت: حدود ۶۰ نفر از گروههای جهادی برای اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی به مدت 10 روز در روستای باغچه غاز مستقر شدند که علاوه بر مرمت و بازسازی منازل مسکونی تخریب شده بر اثر سیل اقدام به برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگی خواهند کرد.

سرهنگ دوم پاسدار حجت الله دستجانی افزود: این روستا دارای ۴۴ خانوار و با جمعیتی بالغ بر ۱۴۰ نفر است که بر اثر سیل فروردین ماه امسال بخشی از ابنیه مسکونی ساکنین آن تخریب شده است.

وی در ادامه گفت: بسیج به عنوان یک کاتالیزور در ساخت و ساز و اجرای طرح‌های عمرانی روستایی در کنار دولت به مردم خدمات لازم را ارائه می دهد.

دستجانی گفت: تقویت فعالیت جهادی بویژه فعالیت در حوزه سازندگی در گام دوم انقلاب بیانگر آن است که بسیج و روحیه جهادی و انقلابی همچنان زنده است و مردم از برکات این شجره طیبه همواره بهره‌مند هستند.

وی تاکید کرد: تحقق شعار استقلال و قطع وابستگی براحتی به دست نخواهد آمد و خودکفایی برای کشور ما هزینه بردار است از این رو باید برای تحقق این شعار و فرامین رهبری در گام دوم انقلاب از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

ارسال نظرات