خبرهای داغ:
مشاور رئیس ستادکل نیروهای مسلح اظهار داشت: گروهک تروریستی منافقین یکی از مهره ها و پازل هاست که آمریکایی ها سعی می کنند علیه مردم ایران، ولو هرچقدر که بتوانند از آن ها بهره برداری کنند.
کد خبر: ۹۱۵۷۱۵۹
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مسعود جزایری در مصاحبه با برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفت وگو با اشاره به سابقه دیرینه وابستگی، خیانت و جنایت گروهک تروریستی منافقین گفت: وضعیت این گروهک در همدستی و همراهی صد در صدی با رژیم صدام در جنگ تحمیلی که سعی می کرد از طریق نفوذ و جاسوسی به دشمن خدمت کند و البته خساراتی را هم برای رزمندگان ما به بار آورد، آشکار است.

وی افزود: بعد از پایان جنگ نیز این گروهک در خدمت سرویس های جاسوسی بعضی از کشورهای اروپایی و به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفت و با توجه به ماهیت و خصلتی که این گروهک از خودش نشان داده، دشمنان نظام همواره سعی کردند تا به هرشکلی که می شود از این گروهک تروریستی استفاده کنند.

مشاور رئیس ستادکل نیروهای مسلح یادآور شد: ارائه تحلیل به دشمن، سناریو سازی، کارهای اطلاعاتی، امنیتی، جاسوسی، تهیه اطلاعات و آمار و به خصوص آمار اغوا کننده و غلط، تلاش برای تخریب زیرساخت های مهم و حیاتی کشور، تهیه طرح هایی بای تشدید تحریم ها، ارائه گزارشات یکسویه از وضعیت کشور و در واقع تحلیل غلط دادن به دشمن که دشمن فکر کند به جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند از جمله کارهایی است که این گروهک در آن ید طولایی را دارد.

وی با تاکید بر اینکه گروهک تروریستی منافقین از مهره های آمریکا در راهبردهای مقابله و برخورد با جمهوری اسلامی ایران در سطوح مختلف به حساب می آید، گفت: البته این گروهک از طریق این ارائه خدماتی که به دشمن می کند از جمله در فضای مجازی ارتزاق می کند.

سردار جزایری در گفتگو با رادیو گفت و گو با اشاره به تصویر گروهک منافقین و فعالیت در فضای مجازی بیان کرد: آخرین تصاویری که از این گروهک منتشر شده نشان می دهد که سعی در سم پاشی و القائات نادرست در ارائه گزارشات گمراه کننده دارد و به خصوص کشورهایی مانند انگلیس، فرانسه، آلمان و در راس همه آمریکا و رژیم صهیونیستی، سعی می کنند از این گروهک بهره برداری کنند.

وی خاطر نشان شد: البته مفهومش این نیست که این گروهک از توان و یا قدرت آن چنانی برخوردار است که بتواند ضربه ای در شرایط امروز به کشور وارد کند و لیکن آمریکایی ها در راهبردی که علیه جمهوری اسلامی ایران دارند، به شکل یک طیف سعی می کنند از هر پتانسیل و توانی ولو اندک هم باشد، استفاده کنند. گروهک منافقین هم یکی از همین مهره ها و پازل هاست که آمریکایی ها سعی می کنند علیه مردم ایران، ولو هرچقدر که بتوانند از آن ها بهره برداری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها