خبرهای داغ:
در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج جاجرم نهضت روشنگری با حضور حجت الاسلام والمسلمین زحمت کش برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۵۷۰۹۲
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبر گزاری بسیج،

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع)دراین برنامه بیان داشت:در طول 40 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی که می گذرد مهمترین شاخصه همین بصیرت ،استقامت و ایستادگی در حوزه پاسداری از باور ها و ارزش های دینی و اخلاقی بوده و خدا را شکر تا به الان هم انقلاب اسلامی ما کارنامه موفقی از خود نشان داده است.

حجت الاسلام حسین زحمتکش افزود:امروز اگر ما بتوانیم دستاورد ها و آموزه های 8 سال دفاع مقدس در حوزه های مختلف را بتوانیم در جامعه پیاده کنیم می توانیم به راحتی از موانعی که دشمنان امروز در پیش روی ما قرار داده اند عبور کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در ادامه در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج جاجرم گفت: پاسداران نباید تمرکز فقط بر روی یک نقطه داشته باشند بلکه یک پاسدار باید در تمام زمینه هایی که باعث افزایش قدرت نظام اسلامی و حفظ اقتدار انقلاب می شود باید گام بردارد و نمی تواند بی تفاوت باشد چرا که پاسداران باید با تمام توان خود در جهت حفظ انقلاب اسلامی و دستاورد های آن تلاش کرده البته این تلاش ها باحفظ هوشیاری و بیداری کامل باید همراه باشد.

حجت الاسلام زحمت کش اظهار داشت:امروز بازوی ولایت و رهبری و امید مردم به نقش آفرینی پاسداران و بسیجیان می باشد و این یک حقیقت است که همه می دانند و البته در این راه باید بسیجیان حضور پر رنگ در سطح جامعه داشته باسند.

مسئول دفتر نمایندگی و لی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) اظهار داشت:امیدواریم خداوند به ما کمک کند با تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری بتوانیم در این راه که راه انقلاب می باشد ثابت قدم بوده و گام به گام انقلاب پیش برویم.

حجت الاسلام حسین زحمت کش در پایان بیان داشت:اگر بحث علم و پژوهش ، اقتصاد و سبک زندگی اسلامی هست ما پاسداران و بسیجیان در این راه باید پیش قدم بوده و گام موثر برداشته تا کشور به این طرق  در مسیر موفقیت خود گام بردارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها