خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: کمیته امداد همچون گذشته با صداقت با مردم و کنار مردم است و همین اعتماد مردم است که پیوند این نهاد را با مردم قوی تر کرده است.
کد خبر: ۹۱۵۷۰۸۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجید مومنی در نشست مدیران و روسای کمیته امداد که با موضوع مدیریت بحران برگزار شد، بیان کرد: آنچه در کمیته امداد امام (ره) روی می دهد روشن، شفاف و منطقی است از این رو برای کاهش و یا افزایش آمارکمک ها دلیلی وجود دارد از این رو کمیته امداد همچون گذشته با صداقت با مردم و کنار مردم است و همین اعتماد مردم است که پیوند این نهاد را با مردم قوی کرده است.


وی ادامه داد: کمیته امداد در ارائه آمار از پاک دستی برخوردار است و صحت عملکرد این نهاد در نظارت موسسه مفید راهبر وابسته به دفتر مقام معظم رهبری، سازمان حسابرسی، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور مورد رصد قرار گرفته و تأیید شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: مسائل مختلف در حاشیه زندگی فردی و کاری وجود دارد که لازم است همه این مسائل را با مدیریت کنار گذاشته و به کار اساسی رسیدگی به محرومان بپردازیم که به این منظور لازم است به مسائلی چون جمع آوری صدقات منازل و اطلاع رسانی به عموم مردم به خصوص مشترکان صندوق های کوچک برای استفاده از بستر پرداخت الکترونیکی صدقات توجه شود.


وی اضافه کرد: برای پرداخت صدقه بدون صندوق کافی است از طریق کد # 028*8877* اقدام شود، با شماره گیری این کد در شبکه تلفن همراه، نه تنها به راحتی پرداخت صدقه امکان پذیر است بلکه پرداخت سایر کمک های مردمی نیز از این طریق امکان پذیر است.


مومنی با تأکید مجدد به مدیران و روسای ادارت برای خدمت به نیازمندان گفت: در بحث پرداخت تسهیلات قرض الحسنه همه درخواست های وارده با بررسی و نظارت لازم به سرعت پاسخ داده می شود در نتیجه هیچ درخواست سرگردان و یا بلاتکلیف نداریم.


وی تصریح کرد: همه کارها را براساس قانون و بخشنامه های ابلاغی انجام دهید و در عین حال اجازه ندهید که روند اداری کارها موجب کاستی و نقصان در خدمت رسانی به نیازمندان شود.


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: خدمت به نیازمندان که ولی نعمت ما هستند باید با قوت و جدیت استمرار یابد تا شاهد توانمندسازی و رهایی آنها از فقر شویم.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها