خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران:

حوزه های علمیه باید از سمت کار فردی به سمت کار تشکیلاتی و جمعی حرکت کنند

سرکار خانم جلالی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در اولین جلسه هیئت اندیشه ورزان سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور گفت: حوزه های علمیه باید الویت بندی نمایند و یک لایه نخبگانی داشته باشند تا بتوانند بسترهای مختلفی برای محور های مختلف بیانیه و لایه های مختلف بیانیه با توجه به نوع مخاطب آماده کنند.
کد خبر: ۹۱۵۷۰۷۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، سرکار خانم جلالی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در اولین جلسه هیئت اندیشه ورزان سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور گفت: اولین دغدغه مدیران مدارس علمیه همین موضوع بیانیه گام دوم می باشد ، که در اولین فرصت برای این موضوع برنامه ریزی نموده اند ، ا زجمله در استان بوشهر  نقشه راه بیانیه گام دوم ترسیم نمودند و اینکه در ماه رمضان امسال 90 هزار منبر در 27 استان  که بیشترین مباحث مطرح شده بیانیه گام دوم انقلاب و یا یکی از محورهای هفت گانه بیانیه بوده است و حدودا 30 هزار جلسات پرسش و پاسخ در طی ماه رمضان برپاشده است .

ایشان اشاره نمودند در حال حاضر 10 هزار مبلغ در این زمینه فعال شده اند و چیزی که همه حوزه های علمیه بر آن اصرار دارند همان طور که حضرت آقا فرمودند:  از سمت کار فردی به سمت کار تشکیلاتی و جمعی رفتن می باشد.

 حوزه های علمیه باید استراتژی تعریف کنند که در بیانیه گام دوم باید به سمت استراتژی و تعین لایه ها بروند و لذا بسیج طلاب باید مغز افزار سازمان بسیج مستضعفین باشد که در مباحث محتوایی به سایر اقشار کمک کند.

خانم جلالی عنوان نمودند: حوزه های علمیه باید الویت بندی نمایند و یک لایه نخبگانی داشته باشند تا بتوانند بسترهای مختلفی برای محور های مختلف بیانیه و لایه های مختلف بیانیه با توجه به نوع مخاطب آماده کنند. و در بحث کار عملیاتی در میدان، از کلی گویی به مباحث عملیاتی بروند و البته باید این را پیوند بزنند به برنامه های سال حضرت آقا،  ضمن اینکه حوزه های علمیه باید با همکاری بسیج طلاب و سایر اقشار در بخش رونق تولید کارکنند.

ارسال نظرات