خبرهای داغ:
سرهنگ فرهودی به شهروندان خاطر نشان کرد: از نگهداری تصاویر و فیلم های خصوصی و خانوادگی در گوشی های هوشمند و سایر وسایلی که احتمال سرقت و مفقودی وجود دارد،خودداری کنید
کد خبر: ۹۱۵۷۰۷۲
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

سرهنگ محمدعلی فرهودی سرپرست پلیس فتا استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج‌قزوین در تشریح این خبر بیان کرد: شخصی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه کرد و مدعی انتشار تصاویر شخصی اش در شبکه اجتماعی شده که در این خصوص موضوع به طور ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

سرپرست پلیس فتا استان قزوین اظهار کرد: با انجام تحقیقات تخصصی در فضای مجازی و اقدامات کارشناسی ، متهم شناسایی و تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ فرهودی در توصیه به شهروندان عنوان کرد: شهروندان از نگهداری تصاویر و فیلم های خصوصی و خانوادگی در گوشی های هوشمند و سایر وسایلی که احتمال سرقت و مفقودی وجود دارد خودداری کنند.

وی افزود: شهروندان به منظور جلوگیری از سو استفاده های احتمالی، تصاویر و فیلم‌های خانوادگی و خصوصی خود را در دستگاه‌هایی که به اینترنت متصل نیست، ذخیره کنند.

این مقام مسئول از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی اینترنتی پلیس فتا گزارش کنند.

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها