دیدار صمیمی فرماندهان گردهان های بسیج استان ایلام با فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در محل هتل لاله شهر ایلام برگزار شد
کد خبر: ۹۱۵۷۰۷۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام پیش ازظهر امروز؛ 25 تیرماه در دیدار صمیمی با فرماندهان گردان های بسیج شامل امام علی (ع)،امام حسین (ع)، بیت المقدس و کوثر استان ایلام اظهار کرد: بایستی در مصاف و رویاوریی با دشمن خود را با شرایط و متدهای مختلف به روز کنیم تا همچون همیشه در عرصه های نبرد برنده باشیم.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه دفاعی و امنیتی بن بستی نخواهیم داشت، گفت: برای دفاع از انقلاب چه در حوزه های سرزمینی، اندیشه، فکر و عرصه‌های اجتماعی نیازمند کار سازماندهی شده هستیم.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام افزود: تشکیل گردان های بیت المقدس و گردان های امنیتی امام علی (ع) که لرزه بر اندام ضد انقلاب زده و نیز گردان‌های امام حسین (ع) که مردم پایه هستند، امید و نگاه های بلندی در مجموعه ها ایجاد کرده‌ است.

سردار شاکرمی یاد آور شد: به لحاظ جغرافیایی دشمنان در نقطه مقابل ما قرار گرفته‌ و برای این کار همه داشته های خود را به میدان آورده اند.

وی ادامه داد: دشمن در نزدیکترین نقطه تماس با ما قرار دارد و برای این منظور به دنبال ناامنی است.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام تاکید کرد: دشمن در طول 40 سال گذشته تاکنون از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نکرده اما با این وجود روز به روز نظام اسلامی پیشرفته تر و مقاوم تر شده است.

سردار شاکرمی با تاکید بر استمرار آموزش فرماندهان گردان های بسیج گفت: حفظ انسجام، کسب آمادگی های جسمی و ارتقاء خود باوری از جمله موضوعات مهمی است که باید بیش از پیش در جهت تقویت آنها گام برداشت.

وی به نقش بسیج در تأمین امنیت اشاره کرد و گفت: امنیت مهم‌ترین مولفه پیشرفت یک ملت محسوب می شود، لذا تقویت و انسجام نیروهای بسیجی در این راستا ضرورتی انکار ناپذیر است.

فرمانده سپاه استان ایلام با بیان اینکه گردان‌های بسیج استان ایلام در هر زمان و صحنه‌ای آماده ورود و مقابله هستند، گفت: بسیجیان مخلص استان همانند مردم همیشه در صحنه استان پایبند اهداف انقلاب و مدافع نظام هستند.

 

ارسال نظرات