فرمانده حوزه مقاومت بسیج زهرای اطهر (س) تربت‌جام از پایان اردوی ۱۰ روزه جهادی گروه ایثار این حوزه در عرصه‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی، هنری خدماتی، پزشکی و مهارت افزایی در راستایارائه خدمات محرومیت‌زداییبه سه روستای «چنار، مخالفگاه و بیدستان» بخش نصرآباد این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۷۰۶۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
«فاطمه زواری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، هدف از برگزاری اردو‌های جهادی را محرومیت‌زدایی در مناطق کم برخوردار و تقویت روحیه جهادی دانست و گفت:اردوی ۱۰ روزه جهادی گروه ایثار این حوزه در عرصه‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی، هنری، خدماتی، پزشکی و مهارت افزایی در راستایارائه خدمات محرومیت‌زداییبه سه روستای «چنار، مخالفگاه و بیدستان» بخش نصرآباد این شهرستان پایان یافت.

ویفعالیت‌های جهادی را مصداق بارز «کُونُوا دُعَاةَ النَّاسِ بِغَیْرِ أَلْسِنَتِکُمْ» توصیف کرد و افزود: اردو‌های جهادی این حوزه در عرصه‌های مختلف هنری ازجمله رنگ‌آمیزی و دیوارنویسی مدارس، برپایی کلاس‌های خیاطی، بافندگی، نمد دوزی در حوزه فرهنگی تربیتی؛ کلاس‌های احکام، قرآن، مشاوره تربیتی، تقویت درسی در مقاطع سنی مختلف و مهدکودک قرآنی برای نونهالان است.

وی در بخش دیگر اضافه کرد: یکی از خدمات مهم ارائه‌شده این اردو‌ها هماهنگی و استقرار کانکس سیار دندانپزشکی به همراه پزشکان متخصص و کنترل فشارخون و آزمودنقند به همت شبکه بهداشت و درمان، برگزاری کلاس‌های ترک اعتیاد ویژه آقایان، اجرایمانور سیل و زلزله به همت هلال‌احمر، کلاس‌های دا‌مپروری، مسابقات ورزشی، جشنواره غذا و... در قالب اردو‌های صالحین را از دیگر فعالیت‌های ارائه‌شده در روستا‌های نیازمند بخش نصرآباد در راستای محرومیت‌زدایی همزمان با دهه کرامت برشمرد که با توجه بازدید مسئولان بخش و فرماندار از اردو ابراز امیدواری کرد که به مشکلات مردم رسیدگی شود.

گفتنی است: در پایان اردو از جهادگران بسیجی با حضور مسئولان تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها