سرپرست ناحیه مالک اشتر سپاه شهرستان بوشهر:
سرپرست ناحیه مالک اشتر سپاه شهرستان بوشهر عنوان کرد : از ابتدای تیر ماه تا کنون ۱۷۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر شهرستان بوشهر برای شرکت در اردوهای طرح هجرت 3 اعلام آمادگی کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۵۷۰۴۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

 

حضور ۱۷۰۰دانش‌آموز بوشهری در اردوهای طرح هجرت ۳

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بوشهر سرهنگ غلامرضا شهابی عنوان کرد : ۱۷۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر شهرستان بوشهر در عرصه‌های مرمت، زیباسازی، بهسازی و تعمیر لوازم آموزشی و کمک آموزشی در بیش از 30 مدرسه و به مدت 10 روز، در قالب اردوهای طرح هجرت سه فعالیت می‌کنند.

سرهنگ شهابی با بيان اين كه با برنامه ريزي هاي انجام شده اين طرح از ابتدای تیر ماه سال جاری آغاز و تا پایان شهریور ادامه خواهد یافت افزود: هدف از برگزاری اين طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان، آشنايی جوانان با فرهنگ كار و تلاش و آشنايی جوانان با فعاليت های گروهي مثمر ثمر است.

سرپرست سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر با اشاره به اعلام آمادگی ۱۱ گروه جهادی شهرستان بوشهر  برای حضور در اردوهای جهادی، بیان کرد: هدف از تشکیل این اردوها، تقویت روحیه جهادی و انقلابی دانش‌آموزان، به ویژه دانش‌آموزان بسیجی فعال در واحدهای مقاومت دانش‌آموزان است.

وی ادامه داد: فراگیری مهارت های کاری و تعامل گروهی از نیازهای نوجوانان و جوانان است و در صورتی که در مسائل فرهنگی این قشر کوتاهی شود، سرمایه های ارزشمند و آینده سازان این مرز و بوم در معرض خطر تهاجم های فرهنگی و آسیب های اجتماعی قرار می گیرند.

سرهنگ شهابی اردوهای طرح هجرت را فرصتی مناسب برای حضور و به کارگیری جوانان در عرصه های مختلف سازندگی کشور و تجربه آموزی عنوان کرد و گفت: در این طرح علاوه بر مرمت و بازسازی مدارس، به دنبال نهادینه کردن فرهنگ و روحیه جهادی در کار و فعالیت اجتماعی هستیم.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات