مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان در بازدید از روند فعالیت گروه جهادی در شهر کاج گفت: چشم امید محرومان به اردوهای جهادی است.
کد خبر: ۹۱۵۷۰۳۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری از روند فعالیت دانشجویان فارغ التحصیل جهادی خواهر در شهر کاج از توابع شهرستان اردل بازدید کرد.

خانم احمدیان، مسئول این گروه جهادی در تشریح برنامه های اردو گفت: این اردوی جهادی در شهرکاج و عرصه فرهنگی و مذهبی برگزار شده که از 15تیرماه آغاز و تا نیمه شهریور سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: چهلمین دوره است که در اردوی جهادی با این گروه شرکت می کنم و در این دوره پانزده مربی فرهنگی و مذهبی خواهر به همراه دو طلبه و روحانی روستا کلاس هایی در زمینه احکام و قرآن و رایانه و آموزش خوشنویسی و هنرهای دستی و رفع اشکالات درسی فعالیت دارند.

احمدیان ادامه داد: این اردو زیر نظر ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردیده و اکثر مربیان بومی بوده و تعداد 150نفر از دانش اموزان دختر و پسر از رده های سنی مختلف را طی دو ماه آموزش خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: هزینه های اردو از طریق ناحیه و جذب مشارکت های مردمی تأمین می شود و محل برگزاری اردو نیز کتابخانه شهر کاج بوده که با همکاری مسئول کتابخانه در برگزاری اردو، مسابقات کتابخوانی نیز برگزار می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه دانشجویی استان نیز ضمن بازدید از کلاس ها گفت: امروز نظام مقدس اسلامی نیازمند حرکت جوانان پرشور و انقلابی و باروحیه جهادی است، تا بتوانند موانع پیش روی انقلاب را برداشته و انقلاب در گام دوم خود تندتر به مسیر تعالی حرکت کند.

حجت الاسلام عباسی اردوهای جهادی را چشم امید محرومان دانست و به تشریح بخشی از آثار و پیامدهای فردی و اجتماعی برگزای چنین اردوهایی پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی علاوه بر تقویت تجربیات جهادگران و تزکیه نفس و خودسازی افراد، در رفع نیاز محرومان و عمران و آبادانی و توسعه پیشرفت مناطق کمتر توسعه یافته کمک شایانی می کند.

ارسال نظرات