خبرهای داغ:

برگزاری آموزش تکواندو بسیجیان هندیجان

مسئول بسیج ورزشکاران هندیجان از برگزاری کلاس های آموزش رشته رزمی تکواندو برای بسیجیان شهری وروستایی هندیجان در تمام رده های سنی به همراه اعزام کشتی گیران شهرستان به مسابقات قهرمانی باشگاه های خورستان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۵۷۰۰۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲

مصطفی حشوشی در شب سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: در میان بسیجیان پرشور هندیجان در رشته ورزشی رزمی تکواندو استعدادهای خوبی با ظرفیت بالایی وجود دارد که نیاز به تامین امکانات ورزشی و توجه دارند که تاکنون مقام های خوبی در سطح کشوری و استانی کسب نموده اند.

وی افزود : تیم پرتلاش ورزشکاران کشتی گیر هندیجان که اکثرا بسیجی هستند با همت هیات کشتی هندیجان تعدادی ل کشتی گیران آزادکار خردسالان به مسابقات قهرمانی باشگاههای خوزستان انتخابی شرکت در مسابقات کشوری به مدت ۲روز به میزبانی شهرستان اهواز اعزام شدند.

وی بابیان ترویج فرهنگ ورزش در میان خانواده های هندیجان گفت: ورزش هندیجان نیاز به امکانات دارد که امیدوارم اقدامات خوبی در جهت توسعه ورزش با تجهیزات بیشتر محقق شود وبایستی با همکاری همه در ترویج فرهنگ ورزش در میان خانواده ها تلاشی دوچندان شود‌.

حشوشی مسئول بسیج ورزشکاران هندیجان عنوان کرد : بسیجیان تکواندو هندیجان در اکثر میادین ورزش رزمی تکواندو دارای امتیازات و مقام های باارزشی هستند که در سطح کشوری ، استانی و شهرستانی در بانوان و آقایان در تمام رده های سنی جزعی از امتیاز آفرین های ممتاز و تاثیر گذار هستند.

وی بااشاره به برگزاری دیگر مسابقات ورزشی با حضور بسیجیان عضو کانون بسیج ورزش بیان کرد : بسیجیان ورزشکار هندیجان در تمام هیات های ورزشی موجب افتخار شهرستان هستند و همواره با تمام سختی ها موجب شادی مردم شهرستان شده اند که از همه ورزشکاران در تمام رشته ها تقدیر و تشکر می شود‌.

 

حشوشی با یادی از شهدای والامقام ورزشکار هندیجان تصریح کرد : در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدای ورزشکار ی از هندیجان تقدیم اسلام و جامعه ورزشی شده است که با افتخار یاد این دلیرمردان تا ابد ماندگار و باارزش هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها