مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر:

گام دوم باید به یک مطالبه عمومی مردم تبدیل شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب و پیاده سازی آن، تبدیل این بیانیه به مطالبه عموم مردم از مسئولان، گفت: هر گروه اجتماعی باید وظیفه خود را در مورد بیانیه بدانند و بدان عمل کنند.
کد خبر: ۹۱۵۶۹۸۹
|
۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا در جلسه تربیت و تعالی حوزه ای فرماندهان پایگاه های حوزه قدر شیرامین، مسئولیت سنگین پیاده کردن اهداف بسیج در سطح جامعه را وظیفه فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها عنوان کرد و افزود: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و پیاده سازی آن از اهداف بسیج است.

وی گسترش و ترویج اهداف بسیج را حول محور مسائل دینی و سیاسی برعهده فرماندهان پایگاه ها دانست و گفت: فرماندهان پایگاه ها به عنوان جنود الهی و حزب الهی در سطح جامعه هستند.

حجت الاسلام  مهدی نیا در توضیح جنود الهی گفت: این افراد کسانی هستند که پایبند و مقید به احکام دین و اهل بیت و رساله عملیه باشند و احکام دینی را در تمام امورات زندگی خود جاری و ساری می کنند.

وی با اشاره به مسئولان جامعه  که باید خودشان سالم و اهل دین و اهل تواضع و اهل نماز اول وقت و اهل زیارت امام حسین(ع) و اهل بیت باشند تا مردم نیز آن ها را به عنوان الگو انتخاب و از آن ها تبعیت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار